تولید باتری موبایل با ۱۵ سال دوام شارژ و عمر

۱۴فروردین۱۳،

 

خودروی خود را گم کرده‌اید یا این‌که با خودرویی تصادف کرده‌اید و به سبب تمام شدن باتری موبایلتان نمی‌توانید با دیگران تماس بگیرید؟ به هیچ وجه نترسید. یک راه‌حلی موبایلی در خدمات شماست.
 
به گزارش ایسنا، مخترعان و تولیدکنندگان در بزرگترین نمایشگاه موبایل جهان در شهر بارسلونای اسپانیا از تازهترین ابداعات خود رونمایی کردند. ابداعاتی که به سبب می‌شوند گوشی‌های تلفن همراه حتی از قلب اشخاص نیز به آن‌ها نزدیکتر شود. حتی لازم نیست که شما انسان باشید تا از ابداعات تازه موبایلی بهره‌مند شوید.
 
اگر مشترک یک دستگاه جی‌پی‌اس مکان‌یاب را از شرکت "ترکتیو" خریداری و آن‌را به گردن سگ یا گربه خود متصل کند می‌تواند از طریق موبایل خود از مکان دقیق حیوان خانگی خود و جابه‌جایی احتمالی آن‌ها باخبر شود. همچنین با روشن کردن چراغ ردیاب می‌تواند حیوان خود را در حین حرکت کردن در هر نقطه‌ای دنبال و از گم شدن آن جلوگیری کند.
 
این وسیله برای اشخاص مسنی که دچار فراموشی می باشند نیز بسیار پرکاربرد است و از گم شدن آن‌ها جلوگیری می‌کند. همچنین از همین وسیله برای ردیابی خودروهای گم شده نیز می‌توان استفاده کرد.
 
اما در مواقع بحرانی که ممکن است باتری گوشی خراب شده و یا تمام شده باشد چطور؟ گوشی تازه "ایکس‌پل" پاسخ این سوال است. این گوشی دارای یک باتری جداگانه AA است که شارژ آن ۱۵ سال دوام می‌آورد.
 
به گزارش خبرگزاری فرانسه، این باتری ضدآب بوده و بنابراین می‌توان به مدت بیش از یک دهه از آن در شرایط اضطراری استفاده کرد.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.