تولید روزانه ایران خودرو به ۲۸۰۰ دستگاه خواهد رسید

تولید روزانه ایران خودرو به ۲۸۰۰ دستگاه خواهد رسید

عصر خودرو : با تدابیراندیشیده شده درزمینه تامین قطعات ، تولید روزانه ایران خودرو درشهریوماه به ۲۴۰۰ دستگاه می رسدواین میزان تا پایان امسال به روزانه ۲۸۰۰ دستگاه افزایش خواهد یافت .

به گزارش ایکوپرس دکتر حسین نجاری قائم مقام مدیر عامل ایران خودرو درتولید با بیان این مطلب گفت : ایران خودرو با آگاهی از تحول فناوری، به عنوان یکی از جنبه های رشد اقتصادی ، خرید و انتقال فناوری و تضمین کیفیت و تولید محصولات جدیدرا طی سال های اخیر محقق نموده است .
وی اشاره به آهنگ رشد تولید در شش ماهه دوم سال جاری خاطر نشان ساخت : پارس و ۴۰۵ با موتور تی یو ۵ و تزئینات داخلی جدید از دی ماه سال جاری به بازار می آید .
دکتر نجاری ، بهبود کیفیت محصولات تولیدی ، استفاده از فناوری های جدید، توجه به ارتقای کیفیت قطعات تولید داخل و حرکت برای تولید محصولات جدید از اهداف شرکت ایران خودرو است.
قائم مقام ایران خودرو از عرضه تندر۹۰ دنده اتوماتیک درنیمه دوم سال جاری خبرداد و اظهارداشت در پنج ماهه نخست سال جاری بیش ۲۰۰هزار دستگاه انوع خودرو تولید شدکه خودروی ۴۰۵،سمند،پژو پارس و تندر۹۰ از سهم بیشتری برخودار بودند.
وی تولید وانت در کلاس های مختلف را از دیگر برنامه دانست وافزود:در کنار وانت پیکان که با استانداردهای مصوب تولید می شود، وانت تندر۹۰ از نیمه دوم سال جاری عرضه می شود همچنین وانت دیگری بر اساس توانمندی گروه صنعتی ایران خودرو درحال طراحی است .

دوشنبه ۲۰ شهریور   ۱۲:۱۲


منبع:عصرخودرو

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.