تولید سه نماهنگ به مناسبت عید سعید فطر

به گزارش روز یکشنبه خبرنگار فرهنگی ایرنا، نماهنگ ‘یار ها تو به زبان کردی با آهنگسازی و تنظیم فرشاد رستمی و صدای جمشید عزیزخانی، شعری از بیژن ارژن و کاری از امید حداد نسب؛ نماهنگ ‘اورو جلوق بایرامی’به زبان آذری؛ با آهنگسازی و تنظیم کامبیز رحیمی با صدای مصطفی اطاعتی، شعری از اسماعیل فرزانه، کاری از جعفر شعاعی و نماهنگ ‘عیدانه’ به زبان لری با آهنگسازی و تنظیم فرشاد رستمی، با صدای سعید خوانساری، شعری از رمضان پرورده و کاری از فرزاد ابراهیم‌زاده به مناسبت عید سعید فطر در مرکز موسیقی و سرود صداوسیما تولید و برای بهره‌برداری و پخش در اختیار شبکه های مختلف رسانه ملی قرار گرفت.

** ‘خداحافظ بچه’ دوشنبه خداحافظی می‌کند

سریال ‘خداحافظ بچه’ که از اول ماه مبارک رمضان روی آنتن شبکه سه رفت، شامگاه یکشنبه (۲۹ مرداد ماه) پخش نخواهد شد تا قسمت پایانی این سریال، دوشنبه (۳۰ مرداد ماه) به روی آنتن برود.

سریال ‘خداحافظ بچه’ به کارگردانی منوچهر هادی، همچنان مراحل پایانی تصویربرداری‌ را می‌گذراند و گروه مشغول گرفتن سکانس‌های آخر این مجموعه هستند تا دوشنبه بتوانند آخرین قسمت از این سریال را به روی آنتن ببرند.

آخرین قسمت از این سریال با مدت زمان بیشتر و به مدت ۶۰ دقیقه روی آنتن می‌رود.

همچنین آخرین قسمت از سریال ‘راز پنهان’ شبکه یک سیما به کارگردانی فلورا سام و تهیه‌کنندگی مجید اوجی یکشنبه‌ شب (۲۹ مرداد ماه) به روی آنتن می‌رود.

سریال ‘چمدان’ شبکه دو سیما، تنها سریالی بود که از میان سایر سریال‌ها زودتر به پایان رسید و آخرین قسمت آن شنبه (۲۸ مرداد ماه) به روی آنتن رفت.

پخش تمامی سریال‌های ماه مبارک رمضان از همان روز اول ماه رمضان و همزمان با هم، آغاز شد.

** دومین کارگاه آموزشی برنامه‌سازی رادیو جوان برگزار می‌شود

دومین کارگاه آموزشی برنامه‌سازی رادیو جوان با موضوع ایده‌پردازی برگزار خواهد شد.

یدالله گودرزی ـ مسوول کمیته تبلیغات دومین جشنواره ‘جوانه’ گفت: با توجه به تعریف جشنواره جوانه و اینکه این جشنواره برای آماتورها برگزار می‌شود، جهت رفاه حال علاقه‌مندان به شرکت در جشنواره، علاوه بر آموزش هایی که به طور تئوری بر روی سایت جشنواره قرار داده شده است، کارگاه‌های برنامه‌سازی نیز با موضوعات مختلف راه‌اندازی می‌شوند.

وی ادامه داد: حضور در این کارگاه‌ها برای عموم آزاد و رایگان است. ولی با توجه به ظرفیت محدود اولویت پذیرش بر اساس تاریخ ثبت نام خواهد بود؛ لذا به علاقه مندان حضور در این کارگاه پیشنهاد می‌شود ثبت نام خود را به زمان‌های پایانی موکول نکنند.

فرم ثبت نام بر روی پایگاه اینترنتی جشنواره جوانه موجود است.

زمان برگزاری دومین کارگاه ایده پردازی چهارشنبه یکم شهریور و مکان آن نیز بلوار آفریقا، خیابان تابان غربی، باشگاه رادیویی جوان خواهد بود.

جشنواره ‘جوانه’ عنوان جشنواره برنامه سازی رادیو جوان است که در آن افراد آماتور می‌توانند آثار رادیویی خود را از طریق سایت جوانه برای رادیو جوان ارسال کنند.

فراهنگ**۹۲۶۶ **۱۴۱۸

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۸۳۸۹۱


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.