تولید ظروف یکبار مصرف متناسب با نیاز ماه محرم

۰۳م آذر ،

1963.jpg

رئیس اتحادیه ظروف یکبار مصرف و نایلون گفت: بیش از نیاز بازار و به خصوص ایام محرم در کشور تولید ظروف یکبار مصرف داشته ایم.

سید رحیم مقیمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان (ایسنا)، اظهار کرد: تعاونی با نظارت اتحادیه در ماه محرم ظروف یکبار مصرف را با قیمت تولیدی در اختیار هیات قرار می دهد.

وی تصریح کرد: بازرسی های ما بیشتر بر اخلاق مداری فروشندگان و خوش رفتاری آنان با ارباب رجوع است. اما در کنار اخلاق مداری بر قیمت های درج شده ظروف یکبار مصرف نیز نظارت می گردد.

او همچنین گفت: در چند وقت قبل با افزایش قیمت ظروف یکبار مصرف مواجه شدیم که این افزایش قیمت ها به سبب کمبود مواد اولیه و عدم تناسب در عرضه و تقاضا بوده است. خوشبختانه با کمک کارخانه‌های پتروشیمی بیش از حد نیاز بازار فعلی مواد اولیه در کشور تولید شده و قیمت فروش مواد اولیه مناسب با شرایط روز دنیاست.

مقیمی تصریح کرد: در زمان کمبود مواد اولیه، سودجویان بیشتر مواد اولیه را از بازار خریداری و با قیمت های چند برابر به فروش رساندند که البته در حال حاضر این کار صورت نمی گیرد.

رئیس اتحادیه ظروف یکبار مصرف و نایلون خاطر نشان کرد: چند وقتی است که در کشور ظروف رنگی تولید و به کشور وارد می شوند که استفاده از این ظروف از لحاظ بهداشتی و روانی بسیار مضر است و پیشنهاد می گردد از این ظروف استفاده نشود اما در کنار این ظروف، ظروف تلقی در حال تولید است که با نام ظروف “پت” شناخته می گردد و چند بار مصرف است که کیفیت بهتری دارد اما استفاده چند باره از آن ها به سبب جرم گرفتن، تغییر شکل و متصاعد کردن بعضی از گازها برای بدن خوب نیست و پیشنهاد می گردد بسیار از این ظروف استفاده نشود.

وی در پایان گفت: بعضی از تغیر قیمت ها به سبب وزن ظروف یکبار مصرف است که به طور میانگین قیمت یک ظرف یکبار مصرف غذا ۸۷ تومان است.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.