تولید محصولات سایپا افزایش خواهد یافت

با افزایش درخواست مشتریان؛

تولید محصولات سایپا افزایش خواهد یافت

عصر خودرو : مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا از افزایش تولید خودرو در این گروه همزمان با بالارفتن میزان درخواست مشتریان خبر داد و گفت: با افزایش تولیدات، امسال خود را یک گام دیگر به تولیدکننده یک میلیون دستگاهی نزدیک تر می کنیم.

به نقل از سایپانیوز مهندس نعمت الله پوستین دوز در نشست هم اندیشی با تعدادی از نمایندگی های خدمات پس از فروش با اشاره به فعالیت های انجام شده در جهت ایجاد وحدت رویه در مدیریت شرکت های گروه خودروسازی سایپا که با مشتریان در تماس هستند گفت: اتخاذ یک مدیریت واحد برای پاسخ گویی به همه درخواست ها و انتظارات مشتریان باعث افزایش رضایتمندی ها از گروه خودروسازی سایپا خواهد شد.
وی افزود: باید تلاش کنیم با برنامه ریزی تمامی امور مربوطه در شبکه انجام شده و از این طریق تولدی دوباره در شبکه خدمات پس از فروش رقم بزنیم.
پوستین دوز اظهار داشت: امسال علاوه بر برنامه ریزی برای تولید و فروش ۸۰۰ هزار خودرو، خودروهای نیوسراتو و پارس تندر(SR) را نیز به بازار عرضه خواهیم کرد.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در خاتمه با اشاره به کاهش تولید خودرو در ۲ ماهه ابتدای سال تصریح کرد: کاهش تولیدات در ماه های ابتدایی سال جاری همگام با نیاز بازار بوده و در خصوص افزایش میزان تولید دغدغه ای نداریم و با افزایش درخواست مشتریان در تابستان تولیدات گروه خودروسازی سایپا نیز افزایش خواهد یافت.

یکشنبه ۲۸ خرداد   ۱۶:۱۶


منبع:عصرخودرو

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.