تولید مرغ سبز و بدون آنتی بیوتیک در دست اقدام است

فرانک رودحله در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص مصرف بی رویه آنتی بیوتیک در بخش طیور، اظهار داشت: در خصوص نظارت بر مصرف آنتی بیوتیک در طیور نمی توانیم همیشه در مراکز سطح استان البرز باشیم ولی تولید مرغ سبز و بدون آنتی بیوتیک در دست اقدام است.

وی افزود: در حال حاضر ۴۷ کلینیک، بیمارستان و مرکز خدمات درمانی در حوزه دامپزشکی در استان البرز فعال است.

نظارت کامل بر کلینیک دامپزشکی استان البرز می شود

رئیس اداره دارو، درمان و آزمایشگاه اداره کل دامپزشکی استان البرز ادامه داد: تمام تلاش ما نظارت کامل بر تمام کلینیک ها و مراکز مختلف از جمله کلینیک ها است.

وی با اشاره به توزیع سه هزار واکسن هاری در استان البرز افزود: هم اکنون ۱۳ مرکز فعال در سطح استان این خدمات را ارائه می دهند.

رئیس اداره دارو، درمان و آزمایشگاه اداره کل دامپزشکی استان البرز گفت: اگر شهروندی شکایتی از کلینیک خاص دارد می تواند به دامپزشکی استان البرز گزارش دهد که در اسرع وقت پیگیری خواهد شد.

وی تصریح کرد: هزینه درمان و ناراضی بودن از ارائه خدمات از جمله شکایت هایی است که به ما گزارش می شود که تعداد این گزارش ها بسیار اندک است و معمولاً سه ماه یکبار موردی شکایت گزارش می شود.

رئیس اداره دارو، درمان و آزمایشگاه اداره کل دامپزشکی استان البرز با بیان اینکه تعرفه نظام پزشکی برای درمان وجود دارد، اضافه کرد: بیشتر شکایت ها در مورد هزینه درمانی است که در مراکز مختلف متفاوت است و امروزه شکایت از نارضایتی درمان بسیار کم است.

موسسه اطلاعات مرغداری – آخرین عناوین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.