تولید وانت پیکاپ و تندر ۹۰ ضررده شد/پارس خودرو در انتظار مجوز افزایش قیمت

دبیر انجمن خودروسازان ایران از اقدام نکردن سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان برای ابلاغ قیمت‌های جدید برخی محصولات پارس خودرو انتقاد کرد.

احمد نعمت‌بخش اظهار کرد: شرکت پارس خودرو از بیستم اردیبهشت ماه امسال در مکاتباتی با سازمان حمایت درخواست افزایش قیمت برخی محصولاتش را ارسال کرد.

 وی ادامه داد: در نهایت در جلسه کمیته قیمت‌گذاری خودرو در ۲۵ مرداد ماه به دلیل وجود نقص در برخی اطلاعات شرکت پارس خودرو، این کمیته موافقت کرد که در تاریخ ۲۸ مرداد شرکت پارس خودرو این اطلاعات را ارائه و پس از آن قیمت‌های جدید برخی محصولات این شرکت اعلام و ابلاغ شود.

 دبیر انجمن خودروسازان ایران افزود: در این شرایط با وجود گذشت حدود یک ماه از آن زمان تاکنون این وعده محقق نشده و سازمان حمایت از ابلاغ قیمت‌های جدید برخی محصولات پارس خودرو خودداری کرده است.

 وی اظهار کرد: در حال حاضر تولید برخی محصولات شرکت پارس خودرو از جمله وانت پیکاپ و تندر۹۰ با قیمت‌های فعلی ضررده شده است و از آن سو نیز با وجود اعلام قیمت‌های جدید خودروهای تیانا و قشقایی از سوی این شرکت، این قیمتها هنوز در سامانه ۱۲۴ ثبت و اعلام رسمی نشده است.

 نعمت‌بخش تصریح کرد: ‌با توجه به فاصله چندین میلیون تومانی قیمت‌های رسمی این خودروها با نرخ‌های بازار، ضروری است که هرچه زودتر قیمت‌های جدید اعلام شود تا دست دلالان و واسطه‌ها از این بازار کوتاه و اختلاف قیمت کارخانه و بازار به حداقل برسد.

/۳۱۳۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.