– تولید وانت ۱۵۱ بن رو سایپا در باند صعود قرار گرفت

گردآوری توسط گروهخودرو ممتاز نیوز

تولید وانت ۱۵۱ بن رو سایپا در باند صعود قرار گرفت

به گزارش ممتازنیوز، تولید خودرو وانت در شرکت بنیان توسعه صنعت خودرو( بن رو)، در حالی به روزی ۲۵۰۰ دستگاه در ماه رسید که با توجه به استقبال مشتریان از این خودرو، مدیران سایت بن رو برنامه های افزایشی تولید این محصول را در دستور کار قرار دادند.

بنا بر گزارش دفتر صنایع خودرو و نیرومحرکه سازمان صنعت، معدن و تجارت در دو ماهه ابتدایی سال جاری، شرکت بن رو سایپا، با تولید ۳۱۸۷ دستگاه خودرو توانست جایگاه خود را نسبت به ماه گذشته با بهبود قابل توجهی همراه کند.

بر این اساس، شرکت بنیان توسعه صنعت خودرو( بن رو) تولید خودروهای ۱۵۱ سایپا(پراید وانت) را در دستور کار دارد و بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته، طی مدت آینده میزان تولید در این شرکت با افزایش قابل توجهی همراه خواهد شد.

گفتنی است تقاضای بالای بازار از خودرو وانت ۱۵۱ سایپا باعث شده است که روند افزایش تولید در این شرکت با سرعت بیشتری همراه شود بطوریکه بر اساس گزارش دفتر صنایع خودرو و نیرومحرکه سازمان صنعت، معدن و تجارت، شرکت بن رو با تولید ۲۵۰۰ دستگاه خودرو در اردیبهشت ماه امسال، رشد قابل توجهی نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشته است.

شرکت بن رو تولید خودرو تجاری وانت ۱۵۱ کارا را بر عهده دارد و با توجه به استقبال کم نظیر از محصولات این شرکت، برنامه ریزی های منسجمی برای افزایش تیراژ تولید محصولات این شرکت تجاری ساز گروه خودروسازی سایپا در نظر گرفته شده است.

لازم به ذکر است خط تولید خودرو S300  سایپا با نام تجاری آریو نیز در مراحل تجهیز و راه اندازی در شرکت بن رو قرار دارد و بر اساس پیش بینی های صورت گرفته، در آینده نزدیک تولید این محصول با ظرفیت ۱۵۰ دستگاه  در دو شیفت کاری به مرحله اجرا در خواهد آمد.

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. sipan:

    قاتل جدید در راه است

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.