تولید کننده لپ تاپ ایرانی شگفتی ساز شد

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

رئیس اتاق بازرگانی استان آجرا گرجستان در بازدید از خط تولید رایانه شرکت ماتریس، توانمندی و سرمایه گذاری صورت گرفته درراه اندازی این خط تولید و همچنین وجود فناوری پیشرفته در ایران را ستود و اظهار شگفتی کرد.
 
به گزارش روابط عمومی ماتریس، رئیس اتاق بازرگانی استان آجرا ازگرجستان که در راس هیاتی بلند پایه از تجار و بازرگانان این کشور به تهران سفر کرده بود، پس از بازدید کارخانه تولید رایانه شرکت ماتریس در شهرک صنعتی پرند گفت: خلاقیت و توانمندی‌ ایرانی‌ها در تولید رایانه علی الخصوص لپ‌تاپ و رایانه‌های ALL-in-One  شگفتی ساز است.
 
آقای تاماز شوادزه در ادامه افزود: وجود این کارخانه عظیم و تولیدات پیشرفته نشان‌دهنده توسعه صنعتی و اقتصادی در ایران است و ما سرمایه گذاری صورت گرفته در این خصوص را مهم ارزیابی کرده و نگرش و همت مسوولین این شرکت را تحسین می کنیم.
 
رئیس اتاق بازرگانی استان آجرا گرجستان درپایان این برنامه اظهار داشت: درهمین راستا برای ارایه مشوق‌های حمایتی شامل زمین رایگان برای احداث کارخانه ومعافیت های مالیاتی ملاقات ویژه ای با رئیس‌جمهور و سایر مقامات ارشد گرجستان انجام خواهد شد تا زمینه سرمایه گذاری و فعالیت این شرکت ایرانی تسهیل گردد.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.