تونی اولیویرا ۲ میلیون تومان جریمه شد

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – کمیته انضباطی رای های خود را در خصوص تیم های مختلف لیگ دسته اول و لیگ برتر صادر کرد.

به گزارش ممتاز و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال؛ دیدار دو تیم شهرداری بندرعباس و سیاه جامگان مشهد ۱۰ فروردین ماه برگزار شد که از سوی محمد نجفی-مربی تیم شهرداری بندر عباس تخلفاتی صورت گرفت. بر همین اساس وی  به توبیخ کتبی و ۲ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

جریمه نقدی برای سرمربی تیم تراکتور سازی تبریز

دیدار دو تیم فولاد خوزستان و تراکتورسازی تبریز از سری رقابتهای لیگ برتر ۱۷ فروردین ماه برگزار شد که از سوی الیویرا-سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز تخلفاتی مبنی بر اعتراض به داوری صورت گرفت که در نهایت منجر به اخراج وی شد. بر همین اساس سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز به توبیخ کتبی و ۲۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.به دلیل تاخیر تیم تراکتورسازی تبریز در ورود به زمین مسابقه، باشگاه تراکتورسازی تبریز به ۳ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. تیم فولاد خوزستان نیز به دلیل تاخیر ۳ دقیقه ای برای ورود به زمین به پرداخت ۹ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

جریمه و محرومیت برای مربی تیم شهرداری بندرعباس

دیدار دو تیم شهرداری بندرعباس و نیروی زمینی ۲۳ فروردین ماه در تهران برگزار شد که از سوی رسول جعفری-مربی تیم شهرداری بندرعباس تخلفاتی مبنی بر دخالت و اعتراض به داوری صورت گرفت. بر همین اساس وی به یک جلسه محرومیت از همراهی  تیم خود و ۳ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

محرومیت یک جلسه ای و جریمه نقدی برای مربی تیم گل گهر سیرجان

دیدار دو تیم گل گهر سیرجان و فولاد یزد از سری رقابتهای لیگ دسته اول  درحالی ۲۳ اسفند برگزار شد که از سوی یاراحمدی-کمک مربی تیم گل گهر سیرجان تخلفاتی صورت گرفت. بر همین اساس وی به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت ۲ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

جریمه نقدی و محرومیت برای تیم پیکان و مربی تیم بندر کنگ

دیدار دو تیم پیکان تهران و البدر بندر کنگ به میزبانی ورزشگاه شهر قدس تهران ۲۳ اسفند ماه برگزار شد که از سوی تماشاگران تیم پیکان تخلفاتی صورت گرفت. بر همین اساس تیم پیکان به تذکر و ۳۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

همچنین از سوی جانبخش محمد جعفری-مربی تیم البدر بندر کنگ تخلفاتی صورت گرفت. برهمین اساس وی یه یک جلسه محرومیت از همراهی تیم مربوطه و جریمه ۳ میلیونی محکوم شد. 

۲۵۲ ۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.