توهین به مقدسات نشانه دروغ پردازی اوباما؛ منتظر صدای مسلمین باشند

ایران > قانونگذاری
رئیس مجلس شورای اسلامی توهین به مقدسات اسلامی را نشانه دروغ پردازی پررنگ رئیس جمهور آمریکا در شعار احترام به مسلمانان خواند و گفت: آمریکا و صهیونیسم بایست منتظر شنیدن صدای بلند مسلمین جهان باشند اگر گوش شنوایی داشته باشند.

علی لاریجانی عصر امروز چهارشنبه در حاشیه مراسم عزاداری به مناسبت شهادت حضرت امام جعفر صادق در فیضیه قم با محکوم کردن هتک حرمت ساحت مقدس نبی اکرم (ص) انتشار فیلم آمریکایی اهانت آمیز در این رابطه را نفرت انگیز ذکر کرد.

رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: شعارهای سیاستمداران آمریکایی در مورد حمایت از فرهنگ‌های مختلف و احترام به این فرهنگ ها مبتذل و دروغی پر رنگ است.

وی گفت: این خبرهای ناگوار در مشی فرهنگی و سیاسی آمریکا و صهیونیست‌ها قبلا هم بوده که این بار به صورت حرکت ناشایسته بصورت گسترده‌تر نمود پیدا کرده است.

رئیس مجلس شورای اسلامی تخریب آئین‌ها و فرهنگ‌ها از سوی آمریکایی‌ها را دلیل عدم تحمل آنها دانست و افزود: برخلاف شعارهایی که اوباما در ابتدای کار خود در باره احترام به مسلمانان عنوان کرد این کارها نشانه دروغ پردازی پررنگ او است که باعث غصه دارشدن مسلمانان جهان شده است و آمریکا و صهیونیسم بایست منتظر شنیدن صدای بلند مسلمین جهان باشند، اگر گوش شنوایی داشته باشند.


RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.