توهین رئیس دانشگاه به رئیس بسیج

با لغو سخنرانی دکتر جلیلی در دانشگاه آزاد بجنورد رئیس آن به بسیج دانشجویی توهین کرده و مانع برگزاری این مراسم شده است.

به گزارش گروه وبگردی ممتازنیوز،،بنا بر خبر های منتشر شده قرار بود سعید جلیلی به مناسبت یوم الله ۹ دی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد ایراد سخنرانی کند.
 

آنگونه که مسولین برگزاری این برنامه از جمله مسئول بسیج دانشجویی این دانشگاه در مصاحبه با «خبرگزاری دانشجو» عنوان کردند تمام مقدمات این مراسم ترتیب داده شده بود بطوری که این برنامه حتی به تصویب اعضای محترم شورای فرهنگی دانشگاه نیز رسید و پلاکارد های استقبال نیز تهیه شد .
 
به نظر می رسید همه چیز برای ایراد سخنرانی سعید جلیلی در دانشگاه آزاد آماده است که ناگهان این برنامه به طور کاملا غیر منتظره ای با مخالفت ریاست دانشگاه مواجه شد و لغو گردید. بنا بر اظهارات مسوول بسیج این دانشگاه این مخالفت ها تا جایی ادامه داشت که طه هاشمی خطاب به مسوولین بسیج دانشگاه اظهار داشت : دیگر دوره تاخت و تاز شما در دانشگاه به سر رسیده است!
 
برای مشخص شدن مسئول این نا به سامانی  «خبرگزاری دانشجو» این ماجرا را ازدفتر رئیس اداره تشکل های دانشگاه آزاد اسلامی پبگیری کرد که متاسفانه بی نتیجه بود و با عدم پاسخ گویی مسئولین ذی ربط  مواجه شد.
 
حال باید منتظر بود و دید که مسئول این بداخلاقی ها در دانشگاه  آزاد کیست ؟
 

در همین زمینه  دبیر مجمع هماهنگی تشکل های دانشجویی لرستان در گفت‌و‌گو با«خبرگزاری دانشجو» در خرم آباد، بیان داشت: در شرایطی که هماهنگی های لازم برای سخنرانی سعید جلیلی، مسئول سابق تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان در دانشگاه آزاد بجنورد انجام شده بود؛ اما باید گفت که لغو این سخنرانی لکه سیاهی بر پیشانی مدعیان آزادی بیان است.
 

وی افزود: با توجه به شعارهای انتخاباتی رئیس جمهور مبنی بر بها دادن هر چه بیشتر به تشکل های دانشجویی لغو این سخنرانی به نوعی مقابله با تشکل های دانشجویی و در راستای منزوی کردن آنها است.

میلاد شرقی گفت: به نظر می رسد که با تغییر مدیریت در دانشگاه آزاد فضای امنیتی بر روی فعالیت های دانشجویی حاکم خواهد شد؛ از این رو به نظر می رسد که محدودیت های بیشتری در آینده برای برنامه های جنبش دانشجویی اعمال خواهد شد که تنها اشخاص خاصی می توانند در دانشگاه آزاد سخنرانی کنند.

وی گفت: مطالبه ما از رئیس دانشگاه آزاد این است که به طور شفاف دلایل لغو سخنرانی جلیلی را که مراحل قانونی را جهت برگزاری طی کرده است، بیان کنند؛ چرا که این اقدام را توهینی به جنبش دانشجویی می دانیم.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. احسان بی بدیعاصل:

    سلام بدون شک هنوز نوچه های فتنه گران سالهای۷۸و۸۸ در دستگاهای دولتی حضور دارند که با هوشیاری مردم فهیم وشما دانشجویان مومن و پیرو ولایت بزودی(فتنه گران) به اربابان مرتدشان ملحق خواهند شد.
    امکان انتقال زندانیان به شهرستان‌های محل سکونت‌شان

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.