توپچی‌ها در لندن صعود کردند

گردآوری توسط گروه ورزش ممتاز نیوز

https://www.momtaznews.com/wp-content/plugins/wprobotf/images/48cbf__00026725.jpg

به گزارش سرویس ورزشی سایت خبری ممتازنیوز، تیم آرسنال در هفته ماقبل پایانی مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه امارات به مصاف تیم دورتموند آلمان رفت که در نهایت توپچی‌های لندن توانستند با ارائه یک بازی تهاجمی با نتیجه ۲به۰ حریف قدرتمند خود را شکست داده و صعود خود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا را قطعی کنند.

این نتیجه در حالی برای آرسنال به دست آمد که شاگردان یورگن کلوپ بازی بسیار ضعیفی را در این دیدار حساس از خود ارائه کردند و بیشتر توپ‌ومیدان در اختیار بازیکنان آرسنال قرار داشت.

آرسنال با فضاسازی مناسب و پاسکاری‌های سریع در نیمه اول بارها موقعیت‌های گلزنی ایجاد کرد اما در نهایت بازیکنان این تیم در این نیمه تنها یکبار توسط یحیی سانوگو در دقیقه ۲ بازی توانستند دروازه حریف را باز کنند.

در نیمه دوم نیز این تیم آرسنال بود که بازی هجومی را در دستور کار خود قرار داد و شاگردان آرسن ونگر از همان ابتدا کار را با حملات زیاد به روی دروازه‌ دورنموند آغاز کردند.

چمبرلین بازیکن آرسنال در موقعیتی ایده‌آل توپ به دست آمده را به تیرک دروازه وایدن فلر دروازه‌بان دورتموند کوبید تا آه از نهاد هواداران حاضر در ورزشگاه امارات برخیزد اما این پایان کار نبود و حرکت انفرادی الکسیس سانچز و شوت وی برای دومین بار دروازه زردپوشان آلمانی را باز کرد تا صعود توپچی‌ها به مرحله بعدی مسابقات قطعی شود.

اندرلخت بلژیک و گالاتاسرای ترکیه دیگر بازی گروه D در این مرحله را برگزار کردند که تیم اندرلخت توانست با ۲ گل بر حریف خود غلبه کند هر چند که این پیروزی و شکست برای دو تیم هیچ ارزشی نداشت اما اندرلخت توانست در یک بازی خانگی به پیروزی دست یابد.

در گروه D دورتموند و آرسنال به عنوان ۲ تیم صعود کننده به مرحله بعدی بازی‌ها راه یافتند و دو تیم در هفته پایانی مسابقات تنها برای تعیین سرگروه به مصاف حریفان خود خواهند رفت.

در گروه A اتلتیکو مادرید با ۴ گل توانست المپیاکوس یونان را در هم کوبد و با ۱۲ امتیاز به مرحله بعدی مسابقات صعود کند، المپیاکوس با قبول این شکست با توجه به پیروزی ۲ بر ۰ یوونتوس مقابل مالمو در دیگر بازی گروه موقعیت خود را در خطر قرار داد و این فرصت به بانوی پیر رسید تا با کسب پیروزی یا تساوی در دیدار پایانی به همراه نماینده اسپانیا به یک هشتم نهایی صعود کند.

در گروه B رئال مادرید با کسب پیروزی ۱به۰ مقابل بازل سوییس مقتدرانه به مرحله بعدی صعود کرد و لیورپول با تساوی ۲ بر ۲ مقابل لودوگورتس متوقف شد تا تکلیف تیم دوم صعود کننده در این گروه به هفته آخر مسابقات در مرحله گروهی کشیده شود.

در نهایت در گروه C  بایرن لورکوزن مقابل موناکو با یک گل مغلوب شد اما تیم آلمانی با توجه به پیروزی ۱به۰ زنیت مقابل بنفیکا به مرحله بعدی صعود کرد اما تکلیف تیم دوم صعود کننده از این گروه نیز در هفته آخر مشخص خواهد شد.

انتهای پیام/

خبرگزاری آنا
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.