تویوتای سای ۲۰۲۲

گردآوری توسط مجله خودرو ممتاز نیوز

تویوتا اولین فیس لیفت سای را معرفی کرد؛ خودرویی که فروش آن بعنوان مدل ۲۰۲۲ از هم اکنون در ژاپن آغاز شده . . .

2014 Toyota Sai

۲۰۲۲ Toyota Sai

برخلاف نسخه سابق سای که شباهت بسیاری به تویوتا اونسیس داشت، مدل ۲۰۲۲ این خودرو جلوپنجره تازه تویوتا، LEDهای مخصوص روز، طراحی مجدد درب صندوق و سپر تازه عقب دارد. همچنین چراغ های کشیده آن در عقب و رینگ های تازه ۱۶ اینچی اش (۱۸ اینچی سفارشی) از مشخصه های دیگر آن می باشند.

 

تویوتا برای بدنه این خودرو سه رنگ تازه را معرفی کرده؛ قرمز (Red Mica Metallic)، خاکستری تیره (Grey Mica Metallic) و خاکستری روشن (Clear Stream Metallic) تا بدین ترتیب طیف رنگ های قابل سفارش این خودرو به هفت عدد برسد. درون کابین علاوه بر مواد تازه، طراحی تازه اداوت نیز به چشم می خورند؛ کنسول مرکزی تازه با طراحی مدرن، تریم چوبی و استفاده از صفحات نقره ای رنگ مهم ترین ویژگی های کابین خواهند بود. همچنین مشتریان می توانند سیستم راهیابی SD Navigation با قابلیت خواندن کارت های microSD و داشتن دو ورودی USB و به همراه ۱۰ اسپیکر را نیز سفارش دهند.

پیشرانه سای ۲۰۲۲ یک موتور ۲٫۴ لیتری بنزینی با قدرت ۱۵۰ اسب بخار و گشتاور ۱۸۷ نیوتن متر است که با یک موتور الکتریکی ۱۴۳ اسبی و ۲۷۰ نیوتن متری حمایت می گردد تا بدین ترتیب مصرف ترکیبی آن به ۴٫۴ لیتر برسد. قیمت این خودرو برای بازار ژاپن حدود ۳۲,۶۰۰ دلار است.

مجله پدال
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.