توییت خوانی الکسا با قابلیت جدید این اپلیکیشن

الکسا، دستیار شخصی دیجیتال آمازون از زمانی که همراه با اسپیکر هوشمند اکوی این شرکت به بازار عرضه شد، پیشرفته‌های چشمگیری داشته است.

درباره دستیار شخصی دیجیتال آمازون بیشتر بدانید

 الکسا، دستیار شخصی دیجیتال آمازون از زمانی که همراه با اسپیکر هوشمند اکوی این شرکت به بازار عرضه شد، پیشرفته‌های چشمگیری داشته است. آمازون حتی قصد دارد به مرور تمامی تبلت‌های خود را نیز به این دستیار صوتی مجهز کند. طی ماه‌های گذشته الکسا موفق شده مجموعه گستره‌ای از مهارت‌های جدید را بیاموزد و جدیدترین مهارت این دستیار صوتی به آن امکان می‌دهد تا توییت های کاربران را برای آنها بخواند. این دستاورد حاصل همکاری توییتر با آمازون است که یک اپلیکیشن اختصاصی برای الکسا عرضه کرده است.

کاربران باید به منظور استفاده از این قابلیت جدید الکسای آمازون، ابتدا حساب کاربری خود در توییتر را معرفی کنند. پس از این مرحله، تنها کاری که کاربران باید انجام دهند گفتن عبارت “Alexa, open Twitter” است.

به این ترتیب زمانی که الکسا این دستور صوتی را بشنود، شروع به خواندن تمامی توییت‌های موجود در تایم لاین صفحه اصلی کاربر در توییتر می‌کند.

در صورتی که کاربر درخواست کند الکسا هم چنین می‌تواند پست‌هایی که نام کاربر در آنها Mention شده است، افرادی که پست او را لایک کرده اند و هم چنین ریتوییت ها را بخواند. دستورات صوتی برای انجام این کارها نیز این گونه خواهد بود: “Alexa, ask Twitter for my own tweets” یا “Alexa, ask Twitter has anyone retweeted me?” و غیره.

الکسا هم چنین می‌تواند برخی اطلاعات عمومی را از این سرویس میکروبلاگینگ در اختیار کاربر قرار دهد، اطلاعاتی مانند ترندهای جهانی و محلی.

آن دسته از کاربرانی که یکی از دستگاه‌های پشتیبانی کننده از الکسا همچون اسپیکر هوشمند آمازون اکو را دارند از هم اکنون می‌توانند به قابلیت جدید توییتر در اپلیکیشن الکسا دسترسی داشته باشند.

 

منبع: وب سایت تک شات

 

 

باز نشر: اخبار ایران و جهان ممتاز نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.