“تو رفتی عشق تنها شد” با محمدرضا عیوضی

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران؛ بامداد روز سه شنبه ۲۱ شهریور، ویژه برنامه “جنگ راه شب” که در شب‌های فصل تابستان مهمان خانه‌های مردم است با اجرای هومن حاجی عبداللهی،از شبکه تهران به روی آنتن رفت.
در ابتدای برنامه آیتمی،با صدای مرحوم “خسرو شکیبایی” پخش شد.
و بعد خلاصه‌ای برنامه راه شب گذشته که با حضور محمد عمرانی و خشایار اعتمادی بود پخش شد.
بهنام محمودی (پیشکسوت والیبال) ،حمزه زرینی (عضو تیم والیبال)، سید محمد موسیوی( عضو تیم ملی والیبال)، شهرام محمودی( عضو تیم ملی والیبال) و محمد رضا عیوضی( خواننده) از مهمانان بامداد روز سه شنبه “راه شب” بودند.
موضوع برنامه بامداد روز سه شنبه جنگ “راه شب” ترس بود.
“بهنام محمودی” (پیشکسوت والیبال) با حضور در راه شب در خصوص موضوع برنامه گفت: فقط باید از خداوند و حق الناس ترسید،سعی کردم در زندگی ترسو نباشم و کارها را منطقی و اصولی انجام دهم.
وی ادامه داد:به دلیل آسیب دیدگی و عمل جراحی در زانوهایم از میادین ورزشی کناره گرفتم.
“حمزه زرینی” (عضو تیم ملی والیبال) با حضور در راه شب در خصوص موضوع برنامه گفت: هر زمان که از موضوعی ترسیدیم همان اتفاق برایم ا فتاده هر فردی به یک روشی با ترس مقابله می‌کند برخی با توسل به ائمه برخی توجه خود را به سمت موضوع دیگر جلب می‌کنند و به این طریق با ترس مقابله می‌کنند.
“سیدمحمد موسوی” ( عضو تیم ملی والیبال) در خصوص موضوع راه شب گفت: برای بازی گاهی استرس لازم است؛چرا که به فرد روحیه جنگندگی می‌دهد و باعث تلاش مضاعف می‌شود.
“محمدرضا عیوضی” (خواننده ) با حضور در برنامه “راه شب” درخصوص کارهای جدید خود، عنوان کرد:حدود یک سال و نیم بر روی آلبوم “تو رفتی عشق تنها شد” کار کردم و این آلبوم برای شب عید روانه بازار خواهد شد و تمامی اشعار این آلبوم از “فریبا وکیلی ” است.
وی درخصوص بازیگری و خوانندگی اظهار داشت:خوانندگی را به بازیگری ترجیح می‌دهم چرا که با موسیقی احساس آرامش می‌کنم.
“عیوضی”در خصوص ترس بیان کرد:ترس از خدا دارم که مبادا کسی آرزده خاطر شود و یا عملی انجام دهم که به ضرر کسی باشد.
“جنگ راه شب” ویژه برنامه‌ای است که هر شب در فصل تابستان با اجرای “هومن حاجی عبداللهی” در ساعت ۰۰:۳۰ از شبکه تهران به روی آتن می‌رود./ه


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.