تو فکر می کنی من خوشبختم؟ با افسانه بهشت گربه‌ها

۰۷م اسفند ،

به گزارش خبرآنلاین، تازهترین اثر انتشار یافتنات سروش در حوزه کودک و نوجوان با نام «افسانه بهشت گربه‌ها» نوشته «م. نواک و ز. چرنا» با ترجمه نعمت الله یاقوتی پور و فرهاد فراهانی با تصویرگری صبا سلیمانی منتشر و وارد بازار شد. 
این اثر از مجموعه قصه ها و افسانه های ژاپنی است که به صورت داستان های کوتاه در هجده عنوان «زنگوله، روباه و گورکن، چگونه آقای هانزوما یک مگس را بلعید!، سه میلیون و سیصد و سی سه هزار بلوط، آشغال جمع کن، بهشت گربه ها، مرا بگیر، درخت حق شناس، یامامبا، گربه راهب، بهترین چیز یک میانجی خوب است، حصیرباف، اوراشیما، حق شناسی، خواب فروخته شده، مژه های گرگ، بودای میمون ها و چایخانه تار سه سیم» نوشته شده است. نویسندگان این اثر نام کتاب را بر اساس نام یکی از داستان های این مجموعه یعنی بهشت گربه ها انتخاب کرده اند.
این اثر در ۱۵۲ صفحه مصور (رنگی) و با قیمت ۶هزار تومان عرضه شده است.
 

این ناشر همچنین، چاپ اول کتاب «تو فکر می کنی من خوشبختم؟» نوشته رفیع افتخار با تصویرگری سمیه علی پور را راهی بازار نشر کرد. این اثر از مجموعه ۸ داستان کوتاه با عناوین «تصمیم کبری، تو فکر می کنی من خوشبختم؟ نوجوانان، حال قبل، چاچاچا، جوجه اردک زشت، همسایه های پایین چه سر و صدایی! و راز جنایت» ویژه کودکان و نوجوانان تشکیل شده است.
چاپ اول این اثر در ۷۴ صفحه ، مصور و با قیمت ۳هزار تومان در بازار نشر عرضه شده است.

۶۰۶۰

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.