تیتراژهای ماه رمضان باید حالت عرفانی داشته باشد

تیتراژهای مناسبتی ساخته شده برای برنامه های ویژه ماه مبارک رمضان باید حالت عرفانی تری را به مخاطب القا کند.

فرهاد جواهر کلام،خواننده و آهنگساز موسیقی پاپ کشورمان در گفتگو با خبرنگار حوزه موسیقی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود:در ماه مبارک رمضان دید مردم نسبت به بسیاری از مسائل متفاوت است و تغییر می‌کند و تیتراژهای مناسبتی نیز به فراخور این ماه مبارک،باید ارزشی باشد و حالت عرفانی تری را به مخاطب القا کند.
وی با اشاره به اتخاذ سیاستی مناسب از جانب سازمان صدا و سیما مبنی بر بهره گیری از توانایی های خوانندگان مختلف اظهار داشت:خوشبختانه امسال سیاست صدا و سیما مبنی بر بهره گیری از خوانندگان مختلف در ساخت تیتراژهای مناسبتی ماه مبارک رمضان بوده است و امسال استفاده از خوانندگانی که به تعداد انگشتان یک دست هم نمی رسند دیده نمی شود.
جواهر کلام ادامه داد:فکر می‌کنم سالهای گذشته تیتراژهای بهتری را می‌شنیدیم ولی امسال تیتراژ جذب کننده ای را نشنیده ام.
وی خاطرنشان کرد:امیدوارم سیاست خارج شدن از خواننده محوری توسط سازمان صدا و سیما همچنان ادامه پیدا کند و در ادامه این مسیر علاوه بر بهره گیری از خوانندگان مختلف،شاهد ارتقای کیفیت در روند ساخت تیتراژهای تلویزیونی ویژه ماه مبارک رمضان نیز باشیم.
گفتنی است؛فرهاد جواهر کلام،تاکنون آلبوم های موسیقی” فقط خودم فقط خودت” ،” پسر ایرونی”، “عاشق ترین” و” احساسی که دارم “را روانه بازار موسیقی کشورمان کرده است که آلبوم اخیر وی با استقبال پرشور مخاطبان موسیقی پاپ روبرو شده است./ه


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.