تیم‌ملی زیر۱۶سال نایب‌قهرمان تورنمنت قزاقستان

۲۴اردیبهشت،

به گزارش ورزش سه به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، دیشب دیدار فینال رقابتهای تورنمنت ریاست جمهوری قزاقستان در ورزشگاه آستانه بین تیم های قزاقستان و ایران برگزار شد.

در این بازی نزدیک و حساس ملی پوشان ایرانی بازی بسیار قابل قبول و برتری را نسبت به حریفشان نشان دادند اما نتوانستند از فرصت هایشان به خوبی استفاده کنند.

ایران با وجود شایستگی در این بازی در آخرین دقایق بازی و در دقیقه ۸۲ دروازه اش باز شد و پس از آن هم موقعیت هایی برای به تساوی کشاندن بازی هم داشت اما به گل نرسید تا بازی با همان نتیجه یک بر صفر به پایان برسد و قزاقستان به مقام قهرمانی و ایران به نایب قهرمانی رقابتهای تورنمنت ریاست جمهوری قزاقستان برسد.

در مراسم پایانی رقابتها بهترین های رقابتها اعلام شد و وحید افتاری از ایران به عنوان بهترین وفنی ترین بازیکن این تورنمنت اعلام شد و جایزه ویژه اش را دریافت کرد.

همچنین ایران با یک گل خورده، بهترین خط دفاع بازیها شد و با توجه به اینکه همه تیم های حاضر رده سنی زیر۱۷ سال بودند، تیم ملی زیر۱۶ سال ایران جوانترین تیم رقابتها شد.

لازم به ذکر است ایران در دو سال قبل در فینال این رقابتها حاضر بوده و در رقابتهای سال قبل تیم ملی زیر۱۶ سال با شکست سه بر یک تیم ملی مجارستان قهرمان تورنمنت ریاست جمهوری قزاقستان شده بود.

تیم ملی زیر۱۶ سال درحال آماده سازی برای حضور در رقابتهای مرحله مقدماتی قهرمانی آسیاست که تابستان امسال در پاکستان برگزار می شود. ایران در مرحله مقدماتی و در گروه پنجم با تیم های ملی امارات، پاکستان و سریلانکا همگروه است.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.