تیم فوتسال منصوری فروخته و یا منحل می‌شود

۳۱اردیبهشت،

تیم فوتسال منصوری قرچک فصل قبل با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم کرد و به سختی خود را به پایان فصل رساند. این تیم برای فصل آینده وضعیتش بلاتکلیف بود و صحبت‌هایی با شورای شهر و شهرداری قرچک صورت گرفت تا اگر قصد تیمداری دارند، آمادگی خود را اعلام کنند، زیرا کریم منصوری مالک این باشگاه به هیچ عنوان قصد ندارد در فوتسال تیمداری کند. در جلسه‌ای که بین شورای شهر و مسئولان منصوری برگزار شده، مسئولان این قرچک پیشنهاد هزینه ۴۹ درصدی برای این تیم داده‌اند تا سایر هزینه‌ها بر عهده خود باشگاه باشد، اما کریم منصوری با این موضوع مخالف است و اعلام کرده که اگر شورای شهر قصد دارد تیمداری کند، کل هزینه‌ها را باید متقبل شود در غیر این صورت او تیمداری نخواهد کرد و یا امتیاز تیم را می‌فروشد و یا انحلال تیم را اعلام خواهد کرد.

به گزارش فارس، کریم منصوری مالک این تیم نیز گفت: زمانی که پیشنهاد شورای شهر را شنیدم این موضوع را نپذیرفتم و به همین دلیل قصد دارم تیم را بفروشم. یک خریدار وجود دارد که تا هفته آینده با او صحبت خواهم کرد و موضوع را نهایی می‌کنم.

وی در مورد اینکه آیا این تیم از قرچک بیرون خواهد رفت، تاکید کرد: بله، من تیم را می‌فروشم زیرا مسئولان نمی‌خواهند تیمداری کنند من هم بارها گفته‌ام که با این شرایط اقتصادی تیمداری دیوانگی است. قبلا پیشنهادهایی در مورد خرید تیم وجود داشت، اما همه چیز را به پایان فصل موکول کردند و حالا هم قصد دارند چنین کاری را انجام دهند تا در پایان فصل مجبور شویم که تیم‌داری کنیم، اما امسال اینگونه نخواهد بود و من زیربار نمی‌روم اگر خریداری پیدا نشود، در مسابقات شرکت نمی‌کنیم و تیم منحل می‌شود.

منصوری با اشاره به اینکه در انتخابات هیئت رئیسه اخیر شرکت نخواهد کرد، یادآور شد: در این دوره از انتخابات شرکت نمی‌کنم و در مجمع کمیته فوتسال نیز زمانی که تیمداری نکنم عملا خارج خواهم شد.

به این ترتیب تیم فوتسال منصوری قرچک با ۱۴ سال فعالیت در این رشته و کسب ۲ عنوان قهرمانی در لیگ برتر، ۳ نایب قهرمانی و یک نایب قهرمانی در جام باشگاه‌های آسیا از این عرصه کنار کشید.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.