تیم ملی اکثرا از نفرات جوان استفاده کرده است

۱۵م آذر ،

  میلاد نوری در حاشیه تمرین تیم ملی فوتبال ایران در مورد حضور بازیکنان کمتر دعوت شده گفت: با توجه به اینکه اکثر تیم‌ها با بازیکنان امید خود در مسابقات حاضر می‌شوند تیم ملی ما هم اکثرا از نفرات جوان استفاده کرده است. فرصتی است که در اختیار بازیکنانی که کمتر توانسته‌اند به میدان بروند قرار گذاشته شده و امیدواریم بتوانیم از این موقعیت استفاده کنیم.

به گزارش فارس، وی در مورد اینکه آیا سرمربی تیم ملی با آنها در مورد هدفش از شرکت در این مسابقات صحبت کرده است خاطرنشان کرد: تازه اردو تشکیل شده و هنوز فرصت نشده تا در جلسه‌ای با سرمربی تیم ملی صحبت‌هایمان را انجام دهیم فکر می‌کنم این اتفاق به زودی رخ دهد.

نوری در مورد اینکه خیلی‌ها پس از شکست مقابل ازبکستان از عدم استفاده از بازیکنان جوان فوتبال ایران انتقاد کردند اظهار داشت: بازی با ازبکستان مسابقه‌ای بود که تیم ملی نیاز به پیروزی داشت به نظر من هم در این دیدار اشخاص با تجربه نسبت به بازیکنان جوان می‌توانستند کمک بیشتری به تیم ملی انجام دهند و من با نظر سرمربی موافقم.

وی افزود: در مورد تیم ملی تصمیم گیرنده آقای کی‌روش است ما تلاش می‌کنیم حالا که فرصت به ما داده شده از این مسئله به خوبی استفاده کنیم مطمئنا در بازی‌های حساس باید از نفرات با تجربه استفاده کرد.

 


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.