تکذیب اظهارات محصولی دربارهٔ نحوه معرفی مشایی به احمدی‌نژاد

از سوی روابط عمومی مجلس صورت گرفت:

ایران > قانونگذاری
روابط عمومی مجلس شورای اسلامی خبر بعضی رسانه‌ها دربارهٔ اظهارات صادق محصولی عضو شورای مرکزی جبهه پایداری را که عنوان کرده بود «علی لاریجانی، آقای ‌مشایی را به آقای احمدی‌نژاد معرفی کرده بود» را به شدت تکذیب کرد.

به گزارش پایگاه رسمی مجلس شورای اسلامی، در توضیحات روابط عمومی مجلس آمده است: طبق اظهارات خودشان ارتباط آقایان احمدی‌نژاد و مشایی به سال‌های دور و زمان حضور آقای احمدی‌نژاد در آذربایجان غربی برمی‌گردد و مشخص نیست آقای محصولی با چه نیتی این اظهارات را بیان کرده است.

در این اطلاعیه تصریح شده است: آقای احمدی‌نژاد در زمانی که شهردار تهران بودند، از آقای لاریجانی به عنوان رئیس وقت صدا و سیما درخواست کردند که آقای اسفندیار رحیم مشایی که در آن زمان کارمند رادیو و تلویزیون بودند، به شهرداری تهران منتقل شود که با انتقال ایشان موافقت شد.

روابط عمومی مجلس در پایان اظهار امیدواری کرده است: سیاسیونی که می‌خواهند در عرصه انتخابات فعال باشند، در نقل مطالب دقت نمایند و رسانه‌ها نیز در انتقال صحیح مطالب دقت کافی را داشته باشند.

بر طبق این گزارش، صادق محصولی عضو شورای مرکزی جبهه پایداری در جمع بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت مدرس دربارهٔ مشایی گفته بود که «آقای لاریجانی به بنده گفت که من مشایی را به احمدی‌نژاد معرفی کردم.»


RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.