تکذیب اعتصاب در پالایشگاه آبادان

روابط عمومی شرکت پالایش نفت آبادان ضمن تکذیب دروغ پراکنی رسانه های بیگانه و معاند اعلام کرد:هیچ اعتصابی در پالایشگاه آبادان اتفاق نیفتاده است.

تکذیب اعتصاب در پالایشگاه آبادان

به گزارش ممتاز نیوز از روابط عمومی شرکت پالایش نفت آبادان، از شب گذشته شایعات کذبی مبنی بر اعتصاب رانندگان ماشین های حامل فرآورده های پالایشگاه آبادان در فضای مجازی و رسانه‌های ضد انقلاب مطرح شد.

بر اساس اطلاعیه روابط عمومی پالایشگاه نفت آبادان، رسانه های معاند در اقدامی مضحک تصاویری از استقرار تانکرهای حامل سوخت در دروازه ۱۸ (خط وسط) را با عنوان اعتصاب رانندگان شرکت پالایش نفت آبادان منتشر کردند و این در حالیست که تمامی نقل و انتقالات جاده ای پالایشگاه از این دروازه و با همکاری اداره پخش صورت می پذیرد و رؤیت استقرار این تانکرها جهت بارگیری و انتقال فرآورده امری عادی برای ساکنین شهرستان آبادان است. 

در این اطلاعیه آمده است: دلاور مردان عرصه صنعت نفت در پالایشگاه آبادان با تمام توان در سنگر تولید مشغول به فعالیت هستند و با تمام توان در مسیر خدمت گام بر می دارند.

در بخش دیگری از اطلاعیه روابط عمومی پالایشگاه نفت آبادان نوشته شده:در حالیکه کارکنان خدوم پالایشگاه آبادان اخیراً به پاس این تلاشها و نقش آفرینی در تامین بنزین مورد نیاز مردم عزیز ایران در سفرهای تابستانی و زائرین اربعین حسینی کشور لوح تقدیر از وزیر نفت دریافت کرده‌اند ، برخی افراد در داخل کشور و رسانه‌های ضد انقلاب در خارج، به دنبال آن هستند تا با دروغ پراکنی ، روند عادی کار در بخش نفت و گاز کشور و این افتخارات ملی را تحت تاثیر قرار داده که با هوشیاری کارکنان صنعت نفت، تیر آنها به سنگ خواهد خورد.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.