تکذیب خبر جنجالی دربارهٔ «رحیم شهریاری»

۰۸اردیبهشت،

ممتازنیوز: سال قبل خبری انتشار یافت مبنی بر اینکه تهیه کننده برنامه های «رحیم شهریاری»، دستمزد او و گروهش را نداده و متواری شده است و هیچ راه دسترسی به ایشان وجود ندارد. انتشار این صحبت ها با واکنش تند مجید احدزاده) تهیه کننده و کنسرت گذار شهریاری) توام شد و او برای اعاده حیثیت از شهریاری به مراجع قانونی شکایت کرد.

پس از گذشت بیش از هشت ماه از این ماجرا، بنا به ادعای یکی از روزنامه های کشور، دادگاه قضائی در آبان ماه سال حکم به محکومیت «رحیم شهریاری» داد و این خواننده به ۹۱ روز حبس و ۱۰ ضربه شلاق محکوم شد.

سایت برترین ها نیز به نقل از آن روزنامه محترم این خبر را پوشش داده بود، اما رحیم شهریاری، خواننده خوب کشورمان در تماس با برترین ها این خبر و محکومیت خود را تکذیب کرد.

با تاکید بر حفظ رسالت خبری خود و پوشش جنبه های مختلف این ماجرا و روایت های گوناگون و بعضا متناقض دوطرف درگیر، امیدواریم «رحیم شهریاری» عزیز و دوستداران و طرفداران وی و تمامی مخاطبان پایگاه اینترنتی برترین ها، عذرخواهی ما را بابت اشتباه در اطلاع رسانی پذیرا باشند.

بدیهی است به محض انتشار یافتن هرگونه خبر تکمیلی، اطلاع رسانی به شما عزیزان مخاطب را وظیفه خود می دانیم و به آن افتخار می نماییم.


مجله اینترنتی برترین ها | پورتال خبری و سبک زندگی
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.