تکذیب شایعه ممنوع‌التصویری شهاب حسینی

مدیرعامل مؤسسه ناجی‌هنر شایعه عدم پخش فیلم تلویزیونی “تعبیر خواب” به دلیل ممنوع‌التصویر بودن شهاب حسینی به عنوان یکی از بازیگران فیلم سینمایی “جدایی نادر از سیمین” را تکذیب کرد.

به گزارش بی باک به نقل از مهر، عدم پخش فیلم تلویزیونی “تعبیر خواب” با بازی شهاب حسینی که زمان پخش آن ابتدا پنجشنبه شب و پس از آن عصر جمعه ۱۴ مهر اعلام شده بود، بهانه انتشار شایعاتی پیرامون بازیگر اصلی این تله‌فیلم در برخی رسانه‌ها شد.

سعید منتظرالمهدی مدیرعامل مؤسسه ناجی‌هنر درباره دلایل عدم پخش این فیلم تلویزیونی به خبرنگار مهر گفت: از آنجایی که پخش سریال “دیوار” تا هفته آینده دوشنبه ادامه خواهد داشت و پنجشنبه که آخرین ساخته سیروس مقدم روی آنتن نمی‌رود، جدول پخش از آثار نیروی انتظامی خالی است، تصمیم گرفتیم “تعبیر خواب” به کارگردانی رضا دادویی را پنجشنبه این هفته روی آنتن بفرستیم.

وی افزود: به همین دلیل پنجشنبه ۱۳ مهر که زمان اولیه پخش “تعبیر خواب” معرفی شده بود، “گذرگاه مرزی” را برای پخش در نظر گرفتیم و جمعه ساعت ۱۶ نیز “دو راهی” به کارگردانی شاهین باباپور را روانه آنتن کردیم.

رئیس اداره سینمایی ناجا درباره شایعه ممنوع‌التصویر شدن شهاب حسینی بازیگر “جدایی نادر از سیمین” به دنبال تحریم اسکار از سوی ایران، تصریح کرد: شهاب حسینی ممنوع‌التصویر نشده است. “تعبیر خواب” هم پنجشنبه همین هفته پخش خواهد شد و آنونس‌های این فیلم تلویزیونی نیز قبل از پخش روی آنتن می‌رود.

برخی از رسانه‌ها به‌دنبال عدم پخش این تله‌فیلم در تحلیل عجیب اعلام کرده بودند بازیگران فیلم سینمایی “جدایی نادر از سیمین” پس از تحریم اسکار از سوی ایران ممنوع‌التصویر شده‌اند و دیگر حق حضور در تلویزیون را ندارند و به همین دلیل پخش “تعبیر خواب” با بازی شهاب حسینی از شبکه یک لغو شده است!


ممتازنیوز/momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.