تکذیب کاهش گردش گر در هند، به سبب نا امنی در هند

۱۴فروردین۱۳،

وزیر گردشگری هند خبرها انتشار یافتن یافته توسط رسانه ها و خبرگزاری ها را در رابطه با کاهش گردشگر در هندوستان را تکذیب کرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران به نقل از آسوشیتد پرس، در پی خبرها و گزارش های مبنی بر کاهش یک چهارمی تعداد گردشگر در هند که به سبب تجاوزهای جنسی به زنان انتشار یافتن یافته بود وزیر گردشگری هند در پاسخ به رسانه های خارجی با انتشار یافتن بیانیه ای آنها را تکذیب کرد.

به گزارش  این خبرگزاری نقل از وزیر گردشگری هند، تعداد گردشگران در هند در ماه های ژانویه و فوریه در مقایسه با ماههای قبلی نه تنها کاهش نیافته بلکه از افزایش ۱/۲ درصدی نیز برخوردار بوده است.

 به گزارش  این خبرگزاری، در گزارشها و خبرها انتشار یافته که توسط روزنامه و پایگاه اینترنتی خبری گاردین با استناد به مطالعات انجام شده در صنعت گردشگری هند توسط مسئولین این حوزه براساس نظر سنجی از ۱۲ هزار شرکت توریستی محلی انجام داده شده بود مشخص شد که تعداد گردشگر در کشور ۳۵ درصد کاهش یافته که این تعداد را زنان در ماههای ژانویه و فوریه به سبب ترس و ناامنی در بر می گرفت.

 به گزارش این خبرگزاری مقامات هند در حال حاضر توسعه بخش گردشگری را به عنوان یکی از روشهای اصلی برای مقابله با کسری بودجه تلقی می کنند./ز


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.