تکفیریها و اسرائیل تهدید کننده امنیت منطقه اند/ ضرورت حفظ مقاومت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه المنار، دبیرکل حزب الله لبنان، شامگاه دوشنبه پس از مراسم ضیافت افطار هیئت بانوان حامی مقاومت در بیروت، با ابراز تاسف از حادثه کشته شدن چند نظامی مصری در صحرای سینا، رژیم اشغالگر قدس را بزرگترین برنده در این حادثه مشکوک دانست.

سید حسن نصرالله با انتقاد از پایان نیافتن محاصره غزه، اندیشه های تکفیری که برخی رژیمهای عربی با پول نفت خود در حال گسترش آن در کشورهای اسلامی  و عربی هستند و وجود رژیم اشغالگر صهیونیستی را به عنوان دو تهدید واقعی دانست که امنیت و ثبات منطقه را به  خطر انداخته است.

وی با تاسف بار خواندن حوادث کنونی منطقه، کشتار و ویرانی و ربودن زائران ایرانی و لبنانی در سوریه و انفجارها در عراق و ادامه سرکوب مردم در عربستان و بحرین را دردناک توصیف کرد.

نصرالله با تاکید بر اهمیت بسیار زیاد مقاومت پس از سال ۲۰۰۰ میلادی برای طرفهای داخلی، منطقه ای و بین المللی، به توطئه های فراوان علیه آن اشاره کرد.

دبیرکل حزب الله لبنان، این نکته که رژیم صهیونیستی، مقاومت لبنان را نخستین تهدید برای خود می داند، نشانه ترس این رژیم از پیامدهای تجاوز به لبنان و شکست از مقاومت دانست.

نصرالله به اطمینان خاطر اشغالگران قدس از ارتشهای رژیمهایی عربی به دلیل سلطه آمریکا بر این رژیمها اشاره کرد و گفت  این به معنای این است که لبنان یک عامل و قدرت بازدارندگی به نام مقاومت دارد و نعمتی است که  سبب می شود اسرائیل پیش از ارتکاب هرگونه تجاوز، به طور جدی به عواقب آن بیندیشد.

وی با تاکید بر ضرورت ادامه مقاومت به دلیل تهدیدهای مستمر اشغالگران قدس علیه لبنان تاکید کرد.

نصرالله با تاکید مجدد بر معادله ارتش، مردم و مقاومت به عنوان عامل بازدارنده در  برابر رژیم صهیونیستی ، رفع نگرانی ها در لبنان را از طریق گفتگوی سازنده با حفظ مقاومت ضروری دانست.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.