تکلیف مهرام تا هفدهم فروردین روشن می‌شود

۱۴فروردین۱۳،

به گزارش ایسنا،کنفدراسیون بسکتبال غرب‌ آسیا تا بیست‌ودوم فروردین به دو باشگاه ایرانی فرصت داده تا فهرست ۲۴ نفری بازیکنان خود را برای حضور در رقابت‌های باشگاه‌های این منطقه به مسوولان مسابقات ارسال کنند.

مهرام، نایب قهرمان لیگ برتر بسکتبال ایران نیز یکی از دو نماینده ایران در این رقابت‌هاست که به عنوان مدافع عنوان قهرمانی باید در دهوک عراق به مصاف حریفان خود برود.

حمیدرضا صمدزاده، سرپرست تیم بسکتبال مهرام دربارهٔ وضعیت این تیم اظهار کرد: فکر می‌کردم تا هفدهم فرصت داریم اما زمانی که نامه کنفدراسیون غرب‌ آسیا را دیدیم، متوجه شدیم تا بیست‌ودوم فروردین زمان داریم. باید جلسه هیات رییسه باشگاه برگزار و برای این رقابت‌ها تصمیم‌گیری شود. هم اکنون شرایط مهرام مشخص نیست. قرارداد بازیکنان و مربی به پایان رسیده و باید تصمیم‌گیری شود.

سرپرست مهرام در پاسخ به این سوال که آیا قرارداد بازیکنان ایرانی نیز به پایان رسیده است، تصریح کرد: خیر. بازیکنان ایرانی با باشگاه قرارداد دارند اما قرارداد بازیکنان خارجی و مربی تمام شده است. اگر بخواهیم در این رقابت‌ها شرکت کنیم، باید وضعیت مربی و بازیکن خارجی مشخص باشد. مدافع عنوان قهرمانی هستیم و اگر بخواهیم در این رقابت ها شرکت کنیم باید شایسته نام مهرام عازم عراق شویم.

صمدزاده در پاسخ به این سوال که وضعیت تیم چه زمانی مشخص خواهد شد، توضیح داد: تا ۲۲ فروردین باید فهرست ۲۴ نفری تیم را به کنفدراسیون غرب‌ آسیا ارسال کنیم. هم‌اکنون نیز که تعطیلات است. ان‌شاالله شنبه جلسه‌ای را با اعضای هیات مدیره باشگاه خواهیم داشت تا دربارهٔ وضعیت تیم،‌ بازیکنان خارجی،‌ مربی و در کل بودجه مورد نظر صحبت و تصمیم‌گیری کنیم. مطمئنا حضور در عراق و شرکت در رقابت‌های بین‌المللی به بودجه و برنامه‌ریزی نیاز دارد که در این جلسه همه چیز مشخص خواهد شد. تا هفدهم فروردین همه چیز روشن خواهد شد که آیا مهرام در این رقابت ها شرکت می‌کند یا نه.

مهرام مدافع عنوان قهرمانی باشگاه‌های غرب‌آسیاست و در ایران نیز پس از پنج سال قهرمانی برابر پتروشیمی تن به شکست داد و نایب قهرمان شد.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.