تکلیف پرواز هرگونه پرنده کشورهای متجاوز به سمت ایران را در نقطه صفر مرزی روشن می‌کنیم

۱۵م دیماه ،

دبیر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: امروز ایران با اقتدار نیروهای مسلح در بحث پدافند هوایی، نیروهای‌ زمینی و دریایی از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و کوچک‌ترین حرکت متجاوزین را در کمترین فرصت پاسخ خواهیم داد.

محمد حسن آصفری نماینده اراک و کمیجان در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با اشاره به ادعای وزیر جنگ رژیم صهیونیستی مبنی بر حمله به تهران گفت:اگر رژیم صهیونیستی ادعا می‌کند گنبد اهنین دارد،ایران گنبد اهنین را به آنها نشان میدهد.

وی افزود: تکلیف پرواز هرگونه پرنده کشورهای متجاوز به سمت ایران را در نقطه صفر مرزی روشن می‌کنیم و قبل از این که به اولین شهرهای مرزی ایران برسند سرنوشتشان مشخص است،نیازی به این نیست که بخواهند در تهران تکلیفشان مشخص شود.

آصفری تصریح کرد: ما امروز با اقتدار نیروهای مسلحمان چه در بحث پدافند هوایی و چه در بحث نیروهای مسلح از جایگاه ویژه‌ای برخوردار هستیم و مطمئنا کوچکترین حرکت متجاوزین را در کمترین فرصت پاسخ خواهیم داد.

دبیر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در پایان خاطر نشان کرد: مطمئنا اگر چنین اتفاقی بیافتد اقدام متقابل به مثل ما انکار ناشدنی است و باید به این مسئله توجه داشت که شاید آغاز این تجاوز به دست غرب یا رژیم صهیونیستی باشد اما مطمئنا پایانش در دست آن‌ها نیست.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.