تکلیف استقلال بعد از رتبه نهائی اش در لیگ مشخص می شود

درست از روزی که کاظم اولیائی مدیرعامل سابق باشگاه های استقلال و پاس با احمد رسولی نژاد رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال…..

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه خبری آتی نیوز، از حدود یکی دو هفته گذشته بود که اخباری مبنی بر برکناری قریب الوقوع علی فتح الله زاده از مدیرعاملی استقلال سر زبان ها افتاد و حواشی بی شماری را برای آبی های پایتخت در پی داشت. حواشی که شاید یکی از آن ها دور شدن تیم استقلال از قهرمانی لیگ یازدهم بود.

 

درست از روزی که کاظم اولیائی مدیرعامل سابق باشگاه های استقلال و پاس با احمد رسولی نژاد رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال به صورت علنی دیدار و گفت و گو کرد و خبر این دیدار نیز خواسته یا ناخواسته رسانه ای شد، حواشی فراوانی نیز دور استقلال را گرفت.

 

به گزارش آتی نیوز، همین حواشی در نهایت منجر به دور شدن استقلال از عنوان قهرمانی این مسابقات شد تا صدای مدیرعامل باشگاه هم در آمده و همه تقصیرات را بر گردن رئیس هیات مدیره و حاشیه ای که از پس دیدار وی با کاظم اولیائی که گفته می شود از آلترناتیوهای مدیریتی باشگاه استقلال می باشد ایجاد شد، بیندازد. هرچند سرانجام با دخالت محمد عباسی، وزیر ورزش جنگ رسانه ای که بین طرفین قضیه در گرفته بود فروکش کرد و فعلا آتش بس بین طرفین ایجاد شده و به نظر می رسد که استقلال تقریبا به آرامش نسبی رسیده باشد، اما چنین به نظر می رسد که این آرامش در استقلال کاملا جنبه موقت داشته و بیشتر به آتشی زیر خاکستر می ماند. آتشی که بعد از اتمام لیگ و مشخص شدن جایگاه قطعی استقلال در جدول رده بندی بار دیگر قرار است شعله های آن زبانه کشیده و  قطعا اینبار یکی از طرفین مدیرعامل یا هیات مدیره را سوزانده و از چرخه مدیریتی استقلال حذف کند هرچند که گروهی هم معتقدند شاید هر دو طرف در این آتش سوخته و حذف شوند.

 

اما بسیار بعید به نظر می رسد که کوبل مدیریتی باشگاه استقلال بعد از لیگ با همین ترکیب کارشان را دنبال کنند. به خصوص که اخبار موثقی در دست می باشد بر این مبنی که رئیس هیات مدیره استقلال بار دیگر روز گذشته جلسه ای تعیین کننده در همین خصوص داشته.

سایت خبری تحلیلی آتی نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.