تکلیف راه آهن یکشنبه مشخص می‌شود/ نشست مدیرعامل با مالکان باشگاه

به گزارش خبرنگار مهر، روز یکشنبه هفته پیش رو نشست بسیار مهمی بین مالکان باشگاه راه آهن و محمدحسن انصاری‌فرد مدیرعامل این باشگاه برگزار خواهد شد. در این نشست مدیرعامل و مالکان باشگاه راه آهن به بررسی وضعیت بودجه این تیم برای فصل آینده پرداخته و سقف مبلغی که می‌خواهند هزینه کنند را مشخص خواهند کرد.

به نظر می‌رسد مالکان باشگاه راه آهن که تا به امروز نخواسته‌اند نامی از آنها در رسانه‌ها مطرح شود، امسال نیز قصد تیم‌داری دارند و در این نشست تمام فعالیت‌های این باشگاه در فصل آینده مشخص خواهد شد که مهمترین آنها تسویه حساب مالی فصل گذشته کادر فنی و بازیکنان این تیم است که حاشیه‌های زیادی را در فصل گذشته برای راه آهنی‌ها به همراه داشته است.

خبر دیگر از باشگاه راه آهن مربوط می‌شود به آینده همکاری علی دایی با این باشگاه. از باشگاه راه آهن خبر می‌رسد علی دایی با این باشگاه قرارداد دارد اما حق فسخ قرارداد در سال دوم که فصل دوازدهم لیگ برتر باشد با این مربی است. دایی در نشست‌های خبری پایان فصل گذشته بارها اعلام کرده بود با این وضعیت حاضر به همکاری با باشگاه راه آهن نیست.

البته در صورتی که در نشست یکشنبه مشکلات مالی باشگاه حل و بودجه مناسبی برای فصل آینده و تضمین قابل قبول برای پرداخت مطالبات فصل جاری و فصل آینده بازیکنان در نظر گرفته شود احتمال ادامه همکاری علی دایی که عضو هیات مدیره باشگاه راه آهن نیز هست، با تیم فوتبال این باشگاه قوت خواهد یافت.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.