تکلیف نکونام امروز، فردا مشخص می گردد/تیم تراکتورسازی کهکشانی شده است

۲۹خردادماه،

مدیرعامل تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: تمرینات تیم در سرعین اردبیل چهارشنبه ۲۹ خرداد به پایان رسید. اعضای تیم بعد از چند روز استراحت یکشنبه یا دوشنبه هفته آینده برای برپایی اردو عازم تهران می شوند.

حمید زینی زاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: بر طبق برنامه ریزی صورت گرفته قرار است در اردوی تهران سه بازی تدارکاتی با تیمهای مطرح برگزار کنیم.

مدیر عامل تیم فوتبال تراکتور سازی در ادامه اظهار داشت: ما بعد از جذب علی کریمی به دنبال ۲ بازیکن لیگ برتری و موثر هستیم تا لیست بازیکنانمان را کامل کنیم. در نظر داریم با ۲ بازیکن در پستهای مهاجم و هافبک مذاکره می کنیم.
 
وی در ادامه اظهار داشت: جواد نکونام جزو بازیکنان مدنظر جلالی است . قرار بود این بازیکن بعد از بازگشت تیم ملی از کره جنوبی جواب نهایی را به ما اعلام کند بنابر این ما منتظر جواب وی هستیم.

زینی زاده دربارهٔ جدایی محسن فروزان بیان کرد: محسن فروزان تمایل داشت به تیمی برود که ثابت باشد. به خاطر همین از تیم تراکتور سازی جدا می گردد تا یک دروازه بان جوان و بومی هم به ترکیب تیم اضافه خواهد شد.

مدیر عامل تیم فوتبال تراکتورسازی در خصوص شکایت لوپز گفت: لوپز یک سال دیگر با ما قرار داد دارد . نماینده باشگاه این هفته قرار است جلسه ای با لوپز در ترکیه برگزار کند تا تکلیف این بازیکن مشخص شود.

وی در ادامه اظهار داشت: ما از طریق فدراسیون فوتبال نامه ای به فیفا ارسال کردیم. در این نامه متذکر شدیم که لوپز تکلیف دریافت حقوقش را مشخص کند.

مدیر عامل تراکتورسازی گفت: لوپز حقوقش را دستی دریافت می کرد و حساب ارزی نداشت این بازیکن باید وضعیت دریافت قراردادش را مشخص کند تا ما طلبش را پرداخت کنیم.

وی در خصوص جاسم کرار گفت: جاسم کرار در لیست بازیکنان مدنظر جلالی قرار ندارد به خاطر همین ما پیگیر حضورش در تیم تراکتورسازی نشدیم.

زینی زاده دربارهٔ حضور بازیکنان خارجی در تیم تراکتورسازی گفت: با توجه به افزایش قیمت دلار ما تصمیمی برای جذب بازیکنان خارجی نداریم این احتمال هم وجود دارد که در نیم فصل اول برای برطرف کردن نقاط ضعف تیم بازیکن خارجی بگیریم.

وی دربارهٔ ی بودجه باشگاه تراکتورسازی گفت: ما در زمینه بودجه مشکلی نداریم. همچنین طبق برنامه قرار است پنجم تیرماه بخشی از قرارداد فصل بعد بازیکنان را پرداخت کنیم.

زینی زاده دربارهٔ گفته های خطیبی گفت: در عدم بومی گرایی تراکتور تیم ما دو مربی بومی به نامهای پژمان و باغ آبادی روی نیمکت دارد. همچنین علی طالبی بازیکن زیر ۲۳ سال و امیدهای را هم به خدمت گرفتیم.

وی در ادامه تصریح کرد: ما طبق دستور پورجمشیدیان رئیس هیأت مدیره تراکتورسازی سه نف از بازیکنانمان را به عنوان جایزه صعود به گسترش فولاد دادیم اما اگر تیم فوتبال گسترش فولاد نقی زاده، قریشی و آقایی را نیاز ندارد ما خواستار حضور دوباره این سه بازیکن در تیممان هستیم.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در پایان خاطرنشان کرد: تا الآن بازیکنان مدنظر جلالی را بر اساس بودجه مان جذب کنیم. به هر حال تیم ما کهکشانی شده است./مح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.