تکمیلی / کوتاه از اردوی سرخپوشان؛ ورود اشخاص زیر ۱۰ سال ممنوع!

۱۵ام بهمن ،

تکمیلی / کوتاه از اردوی سرخپوشان؛ ورود اشخاص زیر ۱۰ سال ممنوع!

فارس: خبرها باشگاه پرسپولیس : فوتبال آنلاین : تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت ۱۵:۴۵ امروز در محمدآباد افشار برگزار شد.

به گزارش فوتبال آنلاین با تصمیم کادر فنی پرسپولیس مقرر شد پس از منتفی شدن سفرشان به امارات و کیش اردویی را در خارج از تهران برگزار کنند. به همین سبب آنها تصمیم گرفتند تا به کردان کرج بروند.

پس از کش و قوس‌های فراوان اردوی تدارکاتی پرسپولیسی‌ها از ساعت ۱۵:۴۵ امروز در حوالی کُردان برگزار شد. این دهکده که فقط نامش ورزشی بود در منطقه ای به نام محمدآباد افشار بود.

امکانات این مکان به هیچ وجه به یک مجموعه ورزشی نمی خورد. به سبب ساخت و سازی که در حال انجام است کارگران بسیاری در حال رفت و آمد می باشند.

نکته قابل توجه این است خبرنگارانی که از کرج و تهران برای پوشش خبری به کمپ دهکده ورزشی آمده بودند با برخورد زننده نگهبانان این کمپ مواجه شدند. با دیدن خبرنگاران ناگهان در این کمپ بدون هیچ اطلاعی بسته شد سپس خبرنگاران خواستار دیدار با مسئولان باشگاه پرسپولیس شدند که نگهبان این دهکده اعلام کرد هیچ خبرنگاری حق ندارد پای خود را در داخل این ورزشگاه بگذارد.

روی در این دهکده نوشته بود ورود اشخاص زیر ۱۰ سال ممنوع و هیچ موتورسواری هم حق ورود به ورزشگاه را ندارد.

این دهکده تقریبا در ۱۰۰ کیلومتری تهران است و در مجاورت آن بیابان و درخت است.

گفته می‌شود تمرینات پرسپولیس تا روز چهارشنبه  پشت در‌های بسته برگزار خواهد شد.

حضور چادرنشینان در اطراف این کمپ نیز در نوع خود بسیار جالب بود.

تکمیلی

تمرین امروز پرسپولیس در شرایطی در کردان کرج برگزار شد که پشت درهای بسته بود اما در این تمرین که ۸۰ دقیقه به طول انجامید گل‌محمدی سعی کرد از سه بازیکن تیم خود یعنی حقیقی، نوری و انصاری‌فرد که موفق نشدند لباس تیم ملی را بر تن کنند با صحبت‌هایی دلجویی کند. همچنین پس از تمرین امروز به بازیکنان پرسپولیس تا روز سه‌شنبه شب برنامه تمرینی داده شده که در این برنامه مرخصی برای کلیه بازیکنان ممنوع است.

مهرزاد معدنچی بعد از ظهر امروز به تمرین پرسپولیسی‌ها اضافه شد و از طرفی دیگر عادل کلاه‌کج با اجازه کادر فنی قرار است از فردا در تمرینات پرسپولیس شرکت کند.

گفتنی است تیم فوتبال پرسپولیس برای تشکیل اردوهایی ۴ روزه در حال حاضر در کردان کرج به سر می‌برد.


FootballOnline.ir
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.