تکمیل خط ۹ BRT تا پایان مهر

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

 تکمیل خط 9 BRT تا پایان مهر

تکمیل خط ۹ BRT تا پایان مهر

ممتازنیوز: مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با بیان این که گاردریل های جدا کننده مسیر خط ۹ اتوبوسهای BRT در حال نصب و ایستگاههای این خط در حال آماده سازی است گفت: خط ۹ اتوبوسهای تندرو از شهر ری تا مینی سیتی تا پایان مهرماه تکمیل و آماده بهره برداری می شود.

به گزارش ممتازنیوز، پیمان سنندجی با بیان این مطلب گفت: خط ۹ سامانه اتوبوس های BRT یکی از مهمترین خطوط این شبکه خواهد بود که پیش بینی می شود در همان ابتدای کار بتواند روزانه ۱۰۰ هزار مسافر را جابه جا کند که به مرور زمان به تعداد مسافران این خط افزوده خواهد شد.
وی ادامه داد: برای راه اندازی و بهره برداری از این خط تمهیدات لازم پیش بینی شده چنانچه در آغاز کار ۸۰ دستگاه اتوبوس دوکابین و تک کابین در این مسیر به کارگیری خواهد شد.
مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران خاطر نشان کرد: این خط یکی از طولانی ترین خطوط اتوبوس های BRT محسوب می شود که با طول حدود ۳۳ کیلومتر از شهرری تا مینی سیتی ادامه می یابد.
وی تصریح کرد: خط ۹ اتوبوس های BRT با ۳ خط دیگر اتوبوس های تندرو تقاطع دارد و به طور متوسط هر ۷۰۰ متر یک ایستگاه در مسیر این خط پیش بینی شده است تا شهروندان دسترسی راحتی به خط و ایستگاه ها داشته باشند.
سنندجی در پایان گفت: خطوط اتوبوس های تندرو توانسته اند جایگاه ویژه ای را در جابه جایی های روزانه پایتخت به دست بیاورند که با احداث خطوط جدید و تکمیل این شبکه می توانیم شاهد افزایش چشم گیر حجم سفرها با خطوط BRT در تهران باشیم.


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.