تکمیل سریع طرح مسکن مهر و انبوه سازی خانه های ارزان

۰۵اردیبهشت،

8-224.jpg

واعظ زاده در بازدید از چند پروژه مسکن مهر بر تکمیل سریع طرح مسکن مهر و انبوه سازی خانه های ارزان قیمت تاکید کرد.

به گزارش ایسنا، دکتر صادق واعظ زاده در بازدید از چند مجموعه مسکن مهر در شهر پردیس واقع در شرق تهران با تعدادی از اهالی وپیمانکاران حاضر در محل گفت‌وگو کرد.

رییس مرکز الگوی اسلامی – ایرانی پیشرفت در این بازدید که تنی چند از متخصصان عمران و شهرسازی وی را همراهی می کردند، اظهار داشت: کمک دولت برای ساخت مسکن اقشار متوسط و کم درآمد جامعه با قیمت ارزان و با حذف قیمت زمین طرح خوبی است که بایستی در دولت آینده با جدیت و با برنامه ریزی دقیق اجرا و تقویت شود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: آن بخش از مسکن مهر که زودتر آغاز شده و قبل از بحران قیمت ارز و گرانی و تورم فوق العاده سال قبل به پایان رسیده بود، سبب رضایت ساکنان است. البته همه امکانات ضروری مثل محوطه سازی و مدرسه و مسجد و فروشگاه و غیره تامین نشده که برای همه مجموعه ها باید ساخته شود؛ اما آن قسمت از مجموعه ها که با تأخیر آغاز شده یا به کندی پیش رفته است با افزایش قیمت تا حدود سه برابر مواجه شده و به مشکل کمبود نقدینگی برخورد کرده است.

این استاد دانشگاه که درحال بررسی ورود به صحنه انتخابات است، اضافه کرد: دولت آینده برای حل مشکل مسکن مهر باید به نفع متقاضیان و بدون آنکه به تورم کشور بیفزاید، در جهت اتمام این پروژه ها اقدام کند و اجازه ندهد سرمایه عظیمی از مردم نا تمام بر روی زمین بماند و تلف شود.

واعظ زاده کمک دولت آینده به ساخت مسکن ارزان شامل جایابی بهتر مجموعه های مسکونی در مناطق شهری یا نزدیک به شهرها، رعایت معماری بومی برای آسایش بیشتر ساکنان و طراحی و ساخت فضاهای مذهبی، آموزشی، تجاری و غیره را در جوار آن ها ضروری دانست.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.