تکمیل ورزشگاه ۱۵ هزارنفری کرمانشاه تا پایان اردیبهشت

۱۰اردیبهشت،

مدیر عامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشورخبر داد:

مدیر عامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی، با حضور در استان کرمانشاه، ضمن بازدید از ورزشگاه ۱۵ هزار نفری، در جریان پیشرفت این پروژه قرار گرفت.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ مهندس ترکاشوند روز قبل و در جریان سفر یک روزه خود به استان کرمانشاه از ورزشگاه ۱۵ هزار نفری شهر کرمانشاه که از پروژه‌های طرح مهر ماندگار می باشد، بازدید بعمل آورد و ضمن دریافت گزارش عملکرد آن از پیمانکار، از روند پیشرفت این پروژه اظهار رضایت نمود.

وی در خصوص آخرین اقدامات انجام شده در این ورزشگاه، گفت: چمن ورزشگاه ۱۵ هزارنفری کرمانشاه کاملا سبز و آماده شده است. همچنین صندلی‌های تماشاگران، اسکوربرد، دکل‌ها و نورافکن‌ها آماده شده و نصب می‌باشند.

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی افزود: در حال حاضر پیمانکار مربوطه در حال آماده سازی محوطه خارجی ورزشگاه می‌باشد تا بزودی با پایان یافتن این فعالیتها، شاهد بهره‌برداری و افتتاح این پروژه در پایان اردیبهشت ماه باشیم.

گفتنی است در پایان جلسه‌ای جهت هماهنگی بیشتر، با حضور آقایان مهندس ترکاشوند، مطاعی معاون فنی عمرانی استانداری کرمانشاه، و مهندس عبدی معاون فنی مهندسی شرکت در محل استانداری برگزار شد./زر


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.