تکیه بر ظرفیت‌های داخلی کشور را در مسیر خودکفایی پیش می‌برد

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

عضو سابق شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور گفت: تکیه بر ظرفیت‌های داخلی و حمایت از تولیدات است که کشور را در مسیر خودکفایی پیش می‌برد.

“سامان نیازی” در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره به لزوم توجه ویژه دولت به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب،گفت: یکسال از عملکرد دولت یازدهم، گذشته و امروز فضا برای نقد و تشویق فراهم شده است.
 
وی با بیان اینکه هدف نظام ما ایجاد جمهوریت در کنار اسلامیت است، تصریح کرد: دولت جمهوری اسلامی، اگر می‌خواهد پیشرفت کند باید همه تلاش خود را برای هرچه سریع‌تر اجرایی کردن توصیه‌ها و منویات مقام معظم رهبری به کار گیرد و منتقدان هم باید در فضایی منطقی دولت را در این مسیر یاری دهند.
 
عضو سابق شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور  افزود: در دیدار اخیر هیئت دولت با رهبر معظم انقلاب، توصیه‌های به دولت شد که دولت نیز باید این توصیه‌ها و زمان را قدر بداند و مشکلات را هرچه سریع‌تر رفع کند.
 
نیازی ادامه داد: به نظر می‌رسد یکی از توصیه‌های خیلی مهم که کشور در شرایط کنونی به آن نیاز دارد، تکیه بر ظرفیت‌های داخلی و حمایت از تولیدات است که اگر اقتصاد مقاومتی و سیاست‌های کلی آنکه در سال قبل توسط رهبر معظم انقلاب ابلاغ شد، اجرا شود، کشور مسیر خودکفایی را پیش می‌گیرد.
 
وی با بیان اینکه نقد کنندگان عملکرد دولت نیز بدانند، نقد بدون راهکار، چیزی به غیر از تخریب نیست، اظهارداشت: کسی که نقد می‌کند باید صاحب نظر و پیشنهادهای خوبی داشته باشد، به هرحال دولت برآمده از رای اکثریت ملت و تنفیذ رهبری است و باید از احترام لازم برقرار باشد و این در حالی است که برخی انتقاد‌ها تند و غیر منصفانه نسبت به دولت صورت می‌گیرد.
 
 عضو سابق شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی سراسر کشور در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به نزدیکی سال تحصیلی جدید باید گفت دانشگاه، پادگان سرباز گیری جناح‌های سیاسی نیست و وزارت علوم و موسسات آموزش عالی به عنوان الگو و متولی باید کارهای علمی را سرعت بخشند.
 
 
 
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.