تیبا هاچ‌بک و وانت ۱۵۱ سایپا در راهند

۲۰م آذر ،

aghamohamadi.jpg

قائم مقام گروه خودروسازی سایپا از تولید و عرضه خودرو تیبای هاچ بک و وانت ۱۵۱ در سال آینده خبر داد و گفت: سایپا با برنامه ریزی های گسترده، تولید خودروهای تازه را هدف گذاری کرده است.

به گزارش گروه دریافت خبر ایسنا، ناصر آقامحمدی ضمن تاکید بر ضرورت شناخت نیاز بازار خودرو در داخل و خارج از کشور، اظهار داشت: گروه خودروسازی سایپا با شناخت کامل از نیاز بازارهای داخلی و خارجی دو خودرو تازه را تولید و عرضه خواهد کرد.

وی افزود: با توجه به نیاز بازار به وانت های کوچک جهت حمل و نقل داخل شهری، سایپا اقدام به طراحی و تولید آزمایشی خودرو وانت ۱۵۱ روی پلت فرم ایکس ۱۰۰ کرده که ارزیابی های اولیه نشان دهنده استقبال از این خودرو در داخل و خارج از کشور است.

وی با اشاره به قابلیت ها و امکانات وانت ۱۵۱، تاکید کرد: این خودرو با قابلیت های عملکردی بسیار خوب و پوشش استانداردهای کشور، ظرفیت ارتقا تا استاندارد آلایندگی یورو ۴ را نیز دارد.

آقامحمدی تصریح کرد: وانت سایپا ۱۵۱ از لحاظ استحکام، ایمنی، برخورداری از بدنه و شاسی مناسب حمل بار، قابلیت استفاده در شرایط گوناگون آب و هوایی و جاده ای را داشته و فضای طراحی شده داخل این خودرو از ظرافت و راحتی بالایی برخوردار است.

قائم مقام گروه خودروسازی سایپا در توسعه محصول از برگزاری موفق آزمون های فنی سایپا ۱۵۱ در مراکز معتبر داخلی و خارجی خبر داد و افزود: تولید آزمایشی این خودرو تا پایان سال جاری آغاز خواهد شد، ضمن اینکه در نیمه اول سال آینده این خودرو به تولید انبوه خواهد رسید.

آقامحمدی گفت: بر اساس توافقات صورت گرفته وانت سایپا ۱۵۱ در شرکت بن رو که از لحاظ امکانات و خطوط تولید در سطح بسیار پیشرفته ای قرار دارد به تولید انبوه خواهد رسید.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به در پیش گرفتن رویکرد تازه سایپا در توسعه محصول اشاره کرد و گفت: خودرو تیبا هاچ‌بک یکی دیگر از برنامه های گسترش سبد محصولات سایپا است که هم اکنون در حال گذراندن آزمایشات فنی و کیفی است.

وی بیان کرد: تیبا هاچ بک دارای استانداردهای یورو۴ بوده و در زمینه هایی از قبیل طراحی ظاهری، کیفیت، سازگاری با محیط زیست و ایمنی، آزمون ها را با موفقیت پشت سر گذاشته و پیش بینی های کارشناسی بیان گر استقبال گسترده از این خودرو در زمان عرضه است.

وی با اشاره به این که تیبا هاچ بک یکی از بهترین پروژه های سایپا در چند سال اخیر به شمار می رود تاکید کرد: یقیناً این خودرو در زمان عرضه رقیبی جدی برای سایر محصولات هم رده خود خواهد بود و علاقه مندان بسیاری در بازارهای داخلی و خارجی خواهد داشت.

قائم مقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در پایان گفت: رویکرد سایپا ایجاد زمینه های تازه برای توسعه محصول است و این شرکت قصد دارد بستر لازم برای تولید خودروهای بروز و متنوع را با هدف پاسخ گویی به نیاز بازار داخل و صادرات فراهم کند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.