تیتراژخوانی علیرضا افتخاری برای «دروازه بهشت»

فروردین ۱۴۰۳

مدیر شبکه تهران و مدیران گروه فیلم و سریال و اطلاعات و برنامه‌ریزی شبکه تهران در روز ولادت با سعادت حضرت مهدی (عج) از پشت صحنه سریال «دروازه بهشت» بازدید کردند.
در این بازدید که با ضبط بخش‌هایی از این سریال با بازی اکبر عبدی، مجید مظفری، شهره لرستانی، لاله اسکندری، رامتین خداپناهی و سحر آربین همراه بود از علیرضا افتخاری به عنوان خواننده تیتراژ سریال دروازه بهشت نام برده شد.

سعید مقیسه (مدیر شبکه تهران) به همراه محمدرضا معصوم زادگان (رییس سیما فیلم و مدیر سابق گروه فیلم و سریال این شبکه)، سید علی اکبر محمودی مهریزی(مدیر گروه فیلم و سریال) سعید روحی (مدیر اطلاعات برنامه ریزی) با حضور سر صحنه سریال «دروازه بهشت» به کارگردانی مهدی صباغ‌زاده و تهیه‌کنندگی مسعود ردایی از نزدیک در جریان تولید این سریال قرار گرفتند.

بنا بر این گزارش، مدیر شبکه تهران در جمع عوامل سریال و بازیگران این مجموعه ضمن تشکر ازعوامل تولید این سریال گفت: سریال دروازه بهشت با داشتن روایتی جذاب، بنا دارد یک معضل اجتماعی را به تصویر بکشد که می‌تواند طیف عظیمی از مخاطبان را تحت تاثیر قرار دهد تا در مسیرشان دچار گمگشتگی نشوند و معیارهای ازدواج بر اساس شرافت و ملاک‌های درست تعریف شود.

در ادامه این بازدید چهار ساعته، مسعود ردایی، تهیه‌کننده سریال «دروازه بهشت» طی گزارشی کوتاه در مورد روند تولید این پروژه گفت: تصویربرداری سریال از تاریخ ۲۰ اسفند ۹۱ آغاز شد و تلاش شد از بهترین بازیگران تلویزیون و سینما برای حضور در این مجموعه دعوت و از کارگردانی کارکشته و عوامل تولیدی بسیار کار آزموده استفاده شود.

وی ادامه داد: تاکنون ۲۰ قسمت از سریال تصویربرداری شده و تدوین ۸ قسمت آن به طور کامل به اتمام رسیده است، انتظار می رود این کار یکی از مجموعه های تلویزیونی به یاد ماندنی سیما در چند سال اخیر شود.

دروازه بهشت

ردایی در خصوص آهنگساز و تیتراژ این سریال اضافه کرد: مهدی مظلومی تیتراژ این سریال را و موسیقی این مجموعه را عماد توحیدی با شعری از دکتر افشین یداللهی و خوانندگی علیرضا افتخاری می‌سازد.

بر اساس این گزارش، مهدی صباغ‌زاده که کارگردانی این سریال را برعهده دارد، گفت: ما تلاش کردیم تا در این سریال بهترین ها را انتخاب کنیم و امیدواریم کار قابل قبولی ارائه دهیم.

وی با قدرانی و اظهار رضایت از تیم تولید این سریال یاد آور شد: بحمدالله در جریان تولید این مجموعه از آرامش خاصی برخوردار هستیم.

در این بازدید که همزمان با نیمه شعبان صورت گرفت، تیم بازیگران این سریال اکبر عبدی، مجید مظفری، شهره لرستانی، لاله اسکندری، مریم امیر جلالی، زهیر یاری،رامتین خداپناهی، سحر آربین و سارا خویینی ها نیز حضور داشتند.

سایر بازیگران راه بهشت عبارتند از : افشین هاشمی ،سعید پیر دوست، اکبر معززی، مصطفی قاری، کاظم افرند نیا،گیتی معینی، محمد علی جناب ،جهانگیر میرشکاری، مجتبی میر طهماسبی و.. می باشند.

ناصر کلایه مدیر تصویر برداری، جهانگیر میرشکاری مدیر صدابرداری ، علیرضاعلویان مدیر صداگذاری ،بهزاد مصلحی تدوین و تینا پاکروان مدیریت تولید سریال را به عهده دارند.

سریال دروازه بهشت که در ۲۶ قسمت ۴۰ دقیقه ای تولید می گردد، حکایت پسری به نام مسعود است که به عنوان یک خواستگار به خانه خانواده پزشکی می رود. این خواستگاری ساده بر اثر اتفاقاتی به اتفاق ای بزرگ تبدیل می گردد.

منبع: ایسنا


موسیقی ایرانیان
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.