تیتو دوباره مسافر نیویورک می گردد؛

۰۱ تیرماه ۱۳،

فوتبال اسپانیا

تیتوویلانووا بعد از انجام عمل جراحی برای رهایی از بند سرطان در اواسط فصل قبل چند هفته ای را درنیویورک سپری کرد تاجلسات شیمی درمانی اش را در آمریکا سپری کند. البته او برای آنکه همچنان تحت نظر پزشکان معالجش درنیویورک باشد،می بایست در طول فصل پیش رو نیز چندین بار به نیویورک سفر کند تا بدین ترتیب روند بهبودش را دنبال کند. او روز ۲۰ دسامبر سال ۲۰۱۲ برای برداشتن تومور سرطانی روی غده پاروتید (یکی از غدد بزاقی) زیر تیغ جراحی رفته بودو بعد از آن  تا به حال ۴ بار به نیویورک سفر کرد و تقریبا ۲ ماه دراین شهر اقامت داشت تا جلسات شیمی درمانی را انجام دهدو تقریبا از روز ۲۱ ژانویه تا ۲۶ مارس در آمریکا به سرمی برد تا سلول های سرطانی در بدنش را به طور کامل از میان ببرد و در طول این مدت جوردی رورا، دستیار تیتو هدایت بارسلونا را در دست داشت

تیتو ویلانووا طبق پیشنهاد پزشکان کلینیک وال د ابرون، روند درمان بیماری اش را به دست دکتر جوزپ بالسگا، مدیر پزشکی بیمارستان سلوان کترینگ منهتن سپرد؛ کسی که یکی از خبره ترین متخصصان در این زمینه درسرتاسر دنیاست و او نیز تیم پزشکی فوق العاده ای را برای درمان تیتو به کار گرفت .

روند درمانی تیتو مانع از حضور او روی نیمکت مربیگری بارسا در ۱۴ دیدار در فصل قبل شد که ۹ تا از این بازیها در لالیگا بود و او در ۳ بازی تیمش در جام حذفی و۲ بازی در لیگ قهرمانان اروپا نیز از همراهی تیمش محروم ماند.ولی با وجود این سختی ها حالا حال تیتو خوب است.

البته خود تیتو می داند که نبردش با این بیماری سخت هنوز به پایان نرسیده و باید به صورت مرتب تحت کنترل پزشکان معالجش باشدتا از عود کردن مجدد بیماری جلوگیری کند. او بعد از انجام شیمی درمانی دوبار دیگر در مرکز اسلوان کترینگ مورد معاینه قرار گرفته و این روند ادامه خواهد داشت و در فصل  آینده نیز او باید چند بار دیگر به نیویورک سفر کند تا تستهای لازم را انجام داده و تحت نظر باشد.

دراین میان سران بارسلونا بارها اعلام کرده اند که مهمترین نکته برای آنها سلامت سرمربی شان است و درعین حال امیدوارند که سفرهای متعدد تیتو کمترین تاثیرگذاری را روی جو رختکن بارسا داشته باشد

اولین سفر تیتو به نیویورک در فصل پیش رو، در بین روزهای ۲ تا ۱۱ سپتامبر خواهد بود که این سفر در وقفه ای که برای برگزاری بازیهای ملی ایجاد می گردد، انجام خواهد شد. درطول این مدت، تیتو در نیوروک به روند معالجاتش ادامه خواهد دادو  درصورتی که مشکل خاصی نباشد، به موقع و در آستانه بازی بارسا در هفته چهارم رقابت های لالیگا و بازی این تیم در لیگ قهرمانان اروپا به اردوی تیم کاتالان ملحق خواهد شد.

طبق برنامه ریزی های انجام شده در طول زمان غیبت باز هم این رورا خواهد بود که تیم را هدایت خواهد کرد و در فصل پیش رو، تنها در ۳تا ۴ بازی روی نیمکت مربیگری بارسا و به جای تیتو قرار خواهد گرفت.

به نقل از پایگاه اینترنتی گل

باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.