تیراندازی به شرکت‌کنندگان موتورسوار در مسابقه خیریه+عکس

هنگام برگزاری مسابقه خیریه به نفع دوچرخه‌سواران آسیب‌دیده در یکی از ایالات امریکا گروهی مسلح به روی شرکت‌کنندگان آتش گشودند.

به گزارش مجله شبانهممتازنیوز، در این تیراندازی که صبح یکشنبه ۹ مهر ماه رخ داد ۲ تن کشته و یک تن بشدت زخمی شدند. این حمله خونبار ساعت ۱۰:۴۰ صبح یکشنبه در وینتر اسپرینگز فلوریدا رخ داد.

پلیس اورلاندو می‌گوید تحقیقات در مورد این پرونده همچنان در مراحل اولیه قرار دارد. با این حال بازپرسان معتقدند مظنون اصلی پرونده را دستگیر کرده‌اند و تا روشن شدن ابهامات حادثه مشخصات قاتل و قربانیان وی را فاش نخواهند کرد.

علاوه بر این، پلیس معتقد است هر ۳ قربانی از اعضای باشگاه موتورسواری بوده‌اند و قصد داشتند به نفع دوچرخه‌سواران آسیب​دیده در این رقابت خیریه شرکت کنند.

بنابر گزارش‌های منتشر شده، حمله مسلحانه پیش از آغاز این رویداد خیریه در محوطه پارکینگ محل برگزاری مسابقه روی داد و سپس به ساختمانی که شرکت‌کنندگان در آن جا مشغول خوردن صبحانه بودند کشانده شد.

به دنبال وقوع این آدمکشی وحشتناک، پلیس فلوریدا بلافاصله در محل حادثه حضور یافت و پس از تخلیه ساختمان اصلی چندین تن را در همین رابطه دستگیر و راهی بازداشتگاه کرد. به گزارش ایران، به علاوه مقامات پلیس از کشف و جمع‌آوری چند اسلحه خبر داده‌اند و معتقدند که مظنون یا مظنونین اصلی این تیراندازی مرگبار را دستگیر کرده‌اند و تنها لازم است بازجویی‌های لازم تکمیل شود.

سخنگوی پلیس منطقه وینتر اسپرینگز در مصاحبه با روزنامه‌های محلی این حمله مسلحانه را قتل عامی هولناک توصیف و اظهار امیدواری کرد که بزودی عامل این جنایت را به دادگاه معرفی خواهند کرد.

برای مشاهده مجله شبانه اینجا کلیک کنید


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.