تیراندازی وحشتناک در مدرسه ابتدایی آمریکا+تصویر

۲۴م آذر ،

در اتفاق تیراندازی به یک مدرسه ابتدایی در شهر «نیوتاون» آمریکا در ایالت «کانکتیکت» دست‌کم ۳۰ نفر کشته شدند که ۱۸ تا ۲۰ نفر از آنها کودک می باشند.

ممتازنیوز: تازه‌ترین جزئیات کشتار کودکان در مدرسه ابتدایی آمریکایی نشان می‌دهد بیش از ۱۰۰ گلوله به کودکان شلیک شده است.

به گزارش فارس، شبکه خبری سی‌بی‌اس نیوز آمریکا گزارش داد در اتفاق تیراندازی به یک مدرسه ابتدایی در شهر «نیوتاون» آمریکا در ایالت «کانکتیکت» دست‌کم ۳۰ نفر کشته شدند که ۱۸ تا ۲۰ نفر از آنها کودک می باشند.

این در حالی است که گزارش‌ها حاکی از آن می باشند که هنوز سرنوشت یکی از کلاس‌های این مدرسه مشخص نیست؛ به علاوه، حال بعضی از مجروحان این اتفاق وخیم گزارش شده و انتظار می‌رود شمار قربانیان باز هم افزایش یابد.

این اتفاق در مدرسه «سندی هوک» در شهر «نیوتاون» ایالت «کانکتیکت» آمریکا رخ داده و پلیس آمریکا ساعت وقوع آن را ۹:۴۰ صبح به وقت محلی اعلام کرده است.

مدرسه «سندی هوک» با ۶۵۰ دانش‌آموز یکی از مدارس ابتدایی شهر کوچک «نیوتاون» است که ۹۰ کیلومتر با نیویورک فاصله دارد.

پلیس آمریکا کشته شدن فرد مسلحی که مظنون اصلی تیراندازی به این مدرسه بوده را تأیید کرده اما بعضی گزارش‌های تأیید نشده تعداد تیراندازان را دو نفر اعلام کرده‌اند.

درباره ویژگیهای تیرانداز کشته شده در این اتفاق گزارش‌های ضد و نقیضی انتشار یافته است؛ در حالی که بعضی گزارشها وی را جوانی ۲۰ ساله به نام «رایان لانزا» معرفی می‌کنند که که دو اسلحه به همراه داشته، گزارشهای دیگر وی را فردی ۲۴ ساله با ۴ اسلحه و جلیقه ضد گلوله معرفی می‌کنند.

در حال حاضر پلیس و خودروی اورژانس در محل اتفاق مستقر می باشند. خانواده‌های کودکان نیز در محوطه خارج مدرسه تجمع کرده‌اند تا از وضعیت کودکانشان مطلع شوند. 

تصاویر انتشار یافته از مدرسه «سندی هوک» کودکانی را نشان می‌دهند که با سرآسیمگی محوطه مدرسه را ترک می‌کنند.

مادر یکی از کودکان که در زمان حمله در این مدرسه حضور داشت گفته صدای شلیک حداقل ۱۰۰ گلوله را شنیده است.

 ناظران، اتفاق مذکور را از جمله وحشتناک‌ترین رخدادهای تاریخ آمریکا می‌دانند؛ در اتفاق مشابهی که در سال ۱۹۹۹ در مدرسه راهنمایی «کلمباین» در ایالت کلورادو رخ داد یکی از دانش‌اموزان ۱۲ دانش‌آموز دیگر را به قتل رساند.

پس از اتفاق امروز موجی از وحشت، مدارس این شهر را فرا گرفته و تمامی مدرسه ابتدایی شهر مذکور به حالت تعطیل درآمده‌اند.

 مدیر و روان‌شناس مدرسه در شمار اشخاصی می باشند که در این اتفاق کشته شده‌‌اند.

باراک اوباما، رئیس جمهور آمریکا در تماس با مقامات ارشد ایالت «کانکتیکت» مراتب تسلیت خود را به آنها اعلام کرده است.

همچنین گزارشگر ان‌بی‌سی گزارش داد جسد مادر فردی که مظنون اصلی تیراندازی به کودکان بوده است امروز در منزلش در ایالت نیوجرسی یافت شده است و گفته می‌شود مادر وی در همان مدرسه‌ای که امروز این جنایت را مرتکب شده معلم بوده است.


.
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.