تیزر ˝خسته نباشید ˝یک ماه دیگر آماده می گردد

رامبد جوان به خبرگزاری هنر خبر داد

فیلم محسن قرایی به زودی اکران می گردد .ساخت تیزر این فیلم بر عهده رامبد جوان است

رامبد جوان که به تازگی خبر ساخت”خندنده ” را منتشر کرده ، در خصوص تیزر فیلم محسن قرایی گفت: ساخت این تیز کمی طول می شکد به این سبب که این تیزر سناریو دارد و برایش لوکیشن در نظر گرفته شده و باید همه این ها هماهنگ شود که فکر می کنم تا ماه آینده تیزر را آماده کنم.

رامبد جوان با اشاره به این نکته گفت: این اولین تیزر سینمایی است که فیلمنامه و سناریو دارد.

فیلم سینمایی “خسته نباشد” به کارگردانی محسن قرائی اولین کار این کارگردان بوده و مضمونی اجتماعی دارد. این فیلم به طور کامل در شهر کرمان فیلم‌برداری شده است و به طور خاص مکان‌های دیدنی و جاذبه‌های گردشگری این شهر را به تصویر می‌کشد. فیلم‌برداری این اثر سینمایی از اواسط مهرماه ۹۱ در شهر کرمان و دیگر شهر‌های استان کرمان آغاز شد و پس از ۲ ماه در حالی که حواشی بسیاری برای آن ایجاد شده بود در آذر ماه به پایان رسید. از جمله حواشی ایجاد شده می‌توان به توقف فیلم‌برداری به‌ سبب نداشتن پروانه ساخت و از سرگیری دوباره فیلم‌برداری آن و جلوگیری از حضور باران کوثری در مقام بازیگر و افشین هاشمی در مقام کارگردانی اشاره نمود. از مکان‌های فیلم‌برداری این فیلم می‌توان به باغ شاهزاده ماهان، کلوت‌های شهداد، روستای هدف گردشگری سیرچ، قلعه شفیع آباد شهداد، گنبد جبلیه، یخدان مویدی، قلعه دختر و اردشیر و هتل پارس اشاره کرد. بخش بسیاری از فیلم به لهجه کرمانی است و بازیگران بومی نیز در آن ایفای نقش کرده‌اند. علاوه بر بازیگر‌های بومی جلال فاطمی، کارگردان، و غوغا بیات، از عکاسان قدیمی سینما، به ‌عنوان بازیگر در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم داستان رومن و ماریا، زوجی جهانگرد، است که از کانادا برای دیدن جاذبه‌های گردشگری شهر کرمان به ایران سفر می‌کنند و درگیر اختلافاتی با یکدیگرند. آن‌ها در میانه سفر خود در ایران با موسسه جهانگردی طرف قراردادشان به مشکل بر می‌خورند؛ تا اینکه مرضی مستخدم اخراجی هتل به کمک پسر عمویش برای آن‌ها نقشه می‌کشند.

فیلمنامه را محمد رضایی راد بر اساس طرحی از سیدرضا میر کریمی نوشته و غوغا بیات، جلال فاطمی، حسام محمودی، فرزاد باقری، رویا افشار و یدالله شادمانی از بازیگران این فیلم می باشند.

انتهای پیام/


آخرین خبرها
منبع: هنر آنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.