تیزر دیدنی آلبوم «لیوا» اثر تازه گروه دارکوب

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

دومین آلبوم گروه دارکوب با عنوان «لِیوا» اوایل هفته آینده منتشر می‌شود. همایون نصیری سرپرست این گروه پیش‌تر دربارهٔ این آلبوم توضیح داده بود: «پس از دو سال کار بر روی آلبوم دوم و اخذ کلیه مجوزهای لازم، سرانجام «لِیوا» توسط موسسه «ایران‌گام» منتشر خواهد شد. این آلبوم متشکل از ۱۰ قطعه است که به روال آلبوم اول دارکوب، بیشتر آنها بدون‌کلام و چند قطعه نیز باکلام می باشند.»

در این آلبوم نوازندگان سرشناسی همچون پویا نیکپور (پیانو و کیبورد)، آرش مقدم (درامز)، دارا دارایی (باس)، امید حاجیلی (ترومپت)، مسعود همایونی (گیتار الکتریک)، پیتر سلیمانی‌پور (ساکسفون)، شروین مهاجر و کوروش بابایی (کمانچه)، محسن شریفیان (نی‌انبان و نی‌جفتی)، پیام رونق (دیجیریدو)، بهرام آقاخان (گیتار)، میلاد درخشانی (تار) و… همایون نصیری را همراهی کرده‌اند. آهنگسازی دو تنظیم ۶ قطعه توسط هسته اصلی گروه انجام شده و این قطعات در استودیوی شخصی پویا نیکپور ضبط و میکس و مستر شده‌اند. تنظیم، میکس و مسترینگ ۴ قطعه دیگر آلبوم نیز توسط فرشاد حسامی انجام شده است.

همایون نصیری همچنین دربارهٔ حضور خواننده‌ها در این آلبوم توضیح داد: «مثل آلبوم قبلی گروه، یک قطعه خراسانی با صدای حامد بهداد در این آلبوم شنیده می‌شود که «مجنون» نام دارد. همچنین در قطعه «لِیوا» نیز محسن شریفیان نوازنده و خواننده خوب بوشهری می‌خواند. یک ریمیکس هم از قطعه «تربت» داریم که در آلبوم قبلی با صدای حامد بهداد وجود داشت و در این آلبوم، به صورت الکترونیک ریمیکس شده است. بقیه قطعات آلبوم هم به صورت instrumental و سازی می باشند.»

گروه دارکوب در اولین جشن سالانه موسیقی ما برنده تندیس طلایی بهترین اجرای موسیقی تلفیقی شده بود.

تیزر دیدنی این آلبوم را اینجا ببینید و دانلود کنید:

[دانلود کیفیت بالا]
[دانلود کیفیت خوب]

منبع: موسیقی ما


موسیقی
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.