تیزر “روز روشن” با صدای پانته‌آ بهرام

۳۱اردیبهشت،

روزگارنو: تیزر تبلیغاتی فیلم سینمایی”روز روشن” به کارگردانی حسین شهابی با صدای پانته‌آ بهرام برای اکران در سینماهای تهران آماده شد.

حسین شهابی کارگردان دربارهٔ اکران فیلم سینمایی “روز روشن” به خبرنگار مهر گفت: تیزر تبلیغاتی این فیلم سینمایی هم برای تلویزیون و هم برای سینماها آماده شده است و منتظر هستیم تا بعد از انتخابات این فیلم را اکران کنیم.

وی با اشاره به اکران این فیلم توضیح داد: مصطفی شایسته پخش کننده فیلم در حال رایزنی با سینماها است. پیش از این قرار بود فیلم در گروه سینما آفریقا اکران شود اما به این سبب که قرارست فیلم اصغر فرهادی در این گروه سینمایی اکران شود، همچنان مشغول صحبت و رایزنی با گروه های مختلف سینمایی هستیم.

شهابی دربارهٔ فیلمنامه تازهی که در حال نگارش آن است، گفت: در حال حاضر مشغول آماده کردن فیلمنامه تازهی با موضوع زنان در اجتماع هستم. این فیلم نگاه تازه‌ای به موضوع خانواده و مسائل امروز جامعه دارد.

کارگردان فیلم “روز روشن” در ادامه متذکر شد: طرح موضوع این فیلم و بیان مشکلات در فیلمنامه‌هایی که می‌نویسم با سیاه‌نمایی همراه نیست و همواره سعی کرده‌ام جنبه‌های عام انسانی را در نگارش آثارم رعایت کنم.

شهابی در پایان صحبت‌هایش با اشاره به مشاوره‌هایی که برای این فیلم گرفته است، گفت: گروهی از کارشناسان روانشناس در امور زنان به عنوان مشاور حین نگارش کار حضور دارند و قرارست تا یک ماه آینده فیلمنامه آماده شود و هنوز هم نامی برای آن انتخاب نکرده‌ام و پس از پایان نگارش اسم این فیلم انتخاب می‌شود.

“روز روشن” داستان دختری است که سعی دارد برای نجات جان یک نفر از اعدام، شاهدان را راضی کند که برای شهادت در دادگاه حاضر شوند ولی در این بین خودش از لحاظ داخلی و عاطفی دچار تحولاتی می‌شود.

در این فیلم پانته‌آبهرام، مهران احمدی، روناک یونسی و… به ایفای نقش‌های اصلی پرداخته‌اند.


باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.