تیموریان:اگر کس دیگری مربی بود هشتم بودیم

هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: هواداران واقعی علیه کادر فنی و مدیریت باشگاه شعار نمی‌دهند.

آندرانیک تیموریان پس از کسب نتیجه تساوی بدون گل برابر شهرداری تبریز گفت: برای پیروزی در این مسابقه برنامه داشتیم و خوب تمرین کرده بودیم اما تیم ما در ۳ جبهه می‌جنگید و بازیکنان بسیار خسته بودند. تبریزی‌های ضدفوتبال بازی کردند و شاید این هم بخشی از تاکتیک آنها بود. به هرحال کسب یک امتیاز در آزادی نتیجه ارزشمندی برای آنها خواهد بود.

تیموریان عنوان کرد: تا دقیقه ۷۰ – ۸۰ دویدیم و بسیار تلاش کردیم، اما موفق به گلزنی نشدیم. پس از آن هم شاهد بازی زیبایی نبودیم. همچنان تلاش می‌کنیم تا در کورس بمانیم.

بازیکن استقلال در خصوص شعار برخی هواداران گفت: افرادی که علیه کادر فنی شعار می‌دهند تماشاگران واقعی استقلال نیستند.

تیموریان افزود: مظلومی کار بزرگی کرده که با این شرایط تیم را در کورس نگه داشته است، شاید اگر مربی دیگری بود تیم را رده هفتم و هشتم سقوط می‌کرد. بهتر است تماشاگران شرایط را بسنجند و سپس شعار بدهند.

وی گفت: همانطور که ما ۶ امتیاز از سپاهان جلو بودیم و حالا آنها صدر جدول هستند، ممکن است شرایط تغییر کند و ما بازهم به صدر برسیم. تا پایان فصل امیدوار هستیم.

تیموریان درخصوص شایعات تغییر سرمربی و مدیرعامل تصریح کرد: ذهنم را درگیر این مسائل نمی‌کنم. بازیکنان با باشگاه قرارداد دارند نه با یک شخص خاص که بخواهند نگران باشند. مسائل حاشیه‌ای در لیگ ایران عادی شده است.

وی در خصوص بازی استقلال در لیگ قهرمانان آسیا برابر الریان گفت: بازی مهمی خواهد بود و کار سختی درپیش داریم. امیدوارم تماشاگران ورزشگاه را پرکنند و بتوانیم حریف خود را شکست دهیم.

طبقه بندی: ورزش   |   تعداد بازدید: ۶۰ نفر   |   تاریخ انتشار: جمعه ۸ اردیبهشت
آخرین اخبار و جدیدترین مطالب در مورد , تیموریان

مجله اینترنتی عکس ، دانلود اهنگ ، اس ام اس ، اخبار روز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.