تیموریان: احتمال جدایی‌ام از استقلال وجود دارد/ قطر در ۲ بازی قبلی ما را اذیت کرد

به گزارش خبرآنلاین؛آندو در مورد رویارویی با قطر حرف‌هایش را این گونه آغاز می‌کند:« در ازبکستان ۳ امتیاز شیرین گرفتیم و حالا باید برای بالابردن شانس صعود خود به جام جهانی بازی دوم را هم ببریم. به نظر من ایران نسبت به دیدار قبلی مقابل ازبکستان بازی بهتری را به نمایش خواهد گذاشت و من معتقدم که فوتبالدوستان نباید آن بازی را ملاک قضاوت قرار دهند.»
قطر در شرایطی به مصاف ایران می‌آید که جمعه گذشته ۴ گل از کره جنوبی خورد. با این حال آندو معتقد است که بازی آسانی نداریم و در این خصوص ادامه می‌دهد:« هر بازی شرایط خاص خودش را دارد و قرار نیست قطر خیلی راحت به ما ببازد. اگر می‌خواهیم ۳ امتیاز را بگیریم باید تلاش کنیم و از آنها بهتر باشیم. قطر در بازی‌های بیرون از خانه خوب نتیجه می‌گیرد در ضمن آنها در ۲ بازی اخیر ما را اذیت کردند و نشان دادند که تیم ضعیفی نیستند.»
برخی معتقدند ایران در صورت شکست دادن قطر شانس زیادی برای صعود خواهد داشت .اما نظر آندو در این خصوص؛که می‌گوید:« اگر این بازی را ببریم من هم قبول دارم که شرایط خوبی خواهیم داشت. الان همه چیز خوب پیش می‌رود و باید قطر را ببریم تا آماده بازی بعدی شویم. من معتقدم ایران پتانسیل صعود به جام جهانی را دارد و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد در نهایت صعود خواهیم کرد.»
این روزها شایعات زیادی در مورد ماندن یا جدایی تیموریان از استقلال مطرح است. گفته می‌شود آندو از لیگ قطر پیشنهاد دارد، وقتی از او در مورد وضعیتش در مورد سال آینده سوال می‌کنیم این جواب را می‌دهد:« فعلا چیزی معلوم نیست و بعد از بازی با قطر در مورد آینده‌ام به خوبی فکر خواهم کرد تا یک تصمیم مناسب بگیرم. من از لیگ قطر پیشنهاد دارم و این موضوع را کتمان نمی‌کنم بنابراین احتمال جدایی‌ام از استقلال وجود دارد ولی این موضوع قطعی نیست. مدیر برنامه‌هایم در جریان کارها قرار دارد و قرار است این موضوع را پیگیری کند.»
آندو در پایان حرف‌هایش می‌گوید:« اگر شرایط آن طور باشد که من می‌خواهم  باشد، دوست دارم در خارج از ایران بازی کنم در غیر این صورت اگر در ایران ماندم برای استقلال بازی خواهم کرد. فعلا چیزی مشخص نیست و باید منتظر آینده باشیم.»
 

۲۵۱ ۴۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.