تیموریان-تا زمان جام جهانی باید چند اردو و بازی دوستانه

گردآوری توسط گروه گردشگری ممتاز نیوز

پورتال  ایران

هافبک تیم ملی فوتبال به بازی‌های مقدماتی جام ملت‌های آسیا به چشم بازی های تدارکاتی برای آماده سازی جام جهانی نگاه می‌کند.

پورتال  ایران

به گزارش ایسنا و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، آندرانیک تیموریان در خصوص شرایط تیم ملی برای دو دیدار پیش رو و پس از آن جام جهانی به مسائلی اشاره کرد.

وی در خصوص شرایط تیم ملی در اردوی پیش از دیدار با تایلند گفت: شرایط خوبی در اردو وجود دارد و بازیکنان تیم ملی در حال آماده شدن برای این مسابقه هستند و تمرینات خوبی را پشت سرگذاشته اند و امیدوارم بتوانیم بازی خوبی را روز جمعه در ورزشگاه راجامانگالا در مقابل تیم ملی تایلند انجام دهیم.

تیموریان ادامه داد: تایلند تیم و بازیکنان خوبی دارد. ما توانستیم در ورزشگاه آزادی تهران دو بر یک آنها را شکست دهیم. مطمئن باشید که تیم ملی ایران که به تایلند آمده، می خواهد صعود خود را به مرحله نهایی مسابقات جام ملتهای آسیا در سال ۲۰۲۲ و در استرالیا حتمی کند.

 

پورتال  ایران

 

وی در خصوص شرایط تیم ملی برای آماده سازی اش در جام جهانی گفت: متاسفانه هم بازیکنان و هم کادر فنی تیم ملی از نداشتن بازیهای تدارکاتی خوب با کشورهای تراز اول دنیا و لغو اردوهای خود، ناراحت هستند و بازیهای مقدماتی جام ملتها برای ما حکم بازیهای تدارکاتی دارد و کمپ های آماده سازی که امیدوارم در آینده نزدیک برگزار شود تا کی روش و کادر فنی تیم ملی بتوانند تیم را در شرایط خوب و آماده نگاه دارند تا بتوانیم در فوتبال تراز اول دنیا، یعنی در جام جهانی خودمان را بسنجیم چرا که باید در مسابقات جام جهانی با بازیکنانی که در بزرگترین جشنواره فوتبالی جهان حضور دارند، رقابت کنیم.

وی در پایان افزود: وقت را از دست داده‌ایم و تا زمان جام جهانی باید چند اردو و بازی دوستانه خوب داشته باشیم. البته در هشت ماه باقی مانده میتوانیم با تمرکز، خودباوری و همدل بودن این بازیکنانی که در خدمت تیم ملی و یا عازم به مسابقات جام جهانی هستند در جام جهانی موفق باشیم و قوی ظاهر شویم.

 

منبع : ایسنا


پورتال ایران
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.