تیموریان: در گروه نسبتا خوبی قرار گرفتیم/امیدوارم از گروه مان صعود کنیم

اردیبهشت ۱۴۰۳

ورزش > فوتبال ملی – پایگاه اینترنتی رسمی فدراسیون فوتبال نوشت:

آندرانیک تیموریان گفت: قرعه ای که در آن قرار داریم نسبت به سایر تیم های آسیایی مثل ژاپن و کره بهتر است از این جهت که به سبب حضور تیم های قدرتمند بازیهایی زیبایی در آن انجام می گردد و یکی از گروههای برتر این دوره از مسابقات هستیم. آرژانتین تیم بسیار بزرگی است و بازی کردن مقابل این تیم سخت است .دو تیم دیگر نیز از بهترین های تیم های جهان می باشند. به نظرم در کل در گروه خوبی نسبت به سایر گروه‌ها قرار گرفتیم و باید تمام تلاشمان را بکنیم تا عملکرد خوبی در این بازیها داشته باشیم.
تیموریان در ادامه گفت: تیم ملی ایران در دو سال قبل نتایج خوبی را کسب کرده و توانستیم در رنکینگ فیفا چند پله صعود کنیم و امیدوارم به دور دوم مسابقات جام جهانی صعود کنیم که نیاز به تلاش و کار بسیار بسیار دارد.
وی در پایان گفت: در این چند ماه مانده به مسابقات جام جهانی باید اردوهای تدارکاتی و همچنین بازیهای دوستانه ای با تیم های که شرایط فیزیکی شان مثل تیم آمریکایی و آفریقای هست فدراسیون فوتبال فراهم کند تا بتوانیم مقابل تیم‌های بوسنی و نیجریه حرف‌های بسیاری برای گفتن داشته باشیم و برای اولین بار از گروهمان صعود کنیم، در کل کار بسیار سختی داریم و باید تلاش خودمان را بکنیم.

۲۵۱ ۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.