تیمی می تواند مانع قهرمانی ژرمن ها شود؟

مجله اینترنتی برترین ها

تماشا: شاگردان یواخیم لوو تنها تیم یورو هستند که تمام بازی های مرحله گروهی خود را با پیروزی پشت سر گذاشتند و این اتفاق در سخت ترین گروه رقابت ها با حضور هلند، پرتغال و دانمارک رقم خورد.

ژرمن ها در یک چهارم نهایی هم یونان را در هم کوبیدند. اکنون همه از قهرمانی آنها در یورو حرف می زنند اما آیا از بین سه تیم باقی مانده دیگر یعنی ایتالیا، اسپانیا یا پرتغال تیمی می تواند جلوی قهرمانی آنها در یورو را بگیرد؟

آیا آنها اصلا شکست می خورند؟

شکست می خورند اما ایتالیا برای از پیش رو برداشتن آلمان باید بهترین بازی تاریخ خود را به نمایش بگذارد. آلمان اکنون از جام جهانی ۲۰۱۰ که در آن عنوان سومی را کسب کرد تیم قوی تری است، این در حالی است که ایتالیا در مرحله گذار است و پراندلی در حال بهبود این تیم است. آلمان ها به توانایی هایشان کاملا اطمینان دارند و در هر بازی با اعتماد به نفس فوق العاده به میدان می روند.

نقاط ضعف آلمان چیست؟

هولگر باداشتوبر و ملت هوملس دو دفاع مرکزی آنها مستحکم اما قابل نفوذ هستند. آنها در ضربات ایستگاهی و شروع مجددها آسیب پذیر هستند و حتی نیکلاس بندتنر در دیدار مقابل دانمارک برای آنها مشکل ساز شد.

ماریو گومز مهاجم آنها یک بازیکن بسیار خوب است اما اگر یک بازی را بد شروع کند و موقعیت های گلزنی را از دست بدهد اعتماد به نفس خود را کاملا از دست می دهد.

مهره های خطرناک آنها چه بازیکنانی هستند؟

خطرناک ترین حرکت ها و حمله های آلمان توسط مسوت اوزیل پایه ریزی می شود. بازیساز رئال مادرید می تواند با پاس ها یویران کننده اش پشت مدافعان حریف، هر تیمی را به زانو درآورد.

چه تاکتیکی می تواند مقابل آنها موفق باشد؟

مهار اوزیل می تواند بهترین تاکتیک مقابل آلمان باشد. با این کار موتور توپ پخش کنی ژرمن ها تعطیل می شود. البته جروم بواتنگ و فیلیپ لام دو مدافع کناری آلمان در طول ۹۰ دقیقه بارها از کنار خط نفوذ می کنند که مهار آنها نیز می تواند بسیار موثر باشد.

چه زمانی آنها آسیب پذیر بوده اند؟

آلمان ۱۵ بازی رسمی خود را با پیروزی پشت سر گذاشته و آخرین شکست مهم آنها به فینال جام جهانی ۲۰۱۰ بازمی گردد که یک بر صفر مغلوب اسپانیا شدند اما قبل از آغاز رقابت های یورو، آلمان در یک دیدار دوستانه با نتیجه ۵ بر ۳ مغلوب سوئیس شد. در مرحله گروهی هم ژرمن ها مقابل دانمارک تقریبا به بن بست رسیده بودند.


مجله اینترنتی برترین ها سبک زندگی سلامت دکوراسیون موفقیت کودک

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.